nog steeds niet ongesteld. vanmorgen weer test gedaan: ging het fout, teveel urine op de test (k was niet goed wakker Dus kreeg zelfs niet het test/controle streepje te zien. Maar wel weer heel licht dun plusteken. Worde er gek van......nu ga ik wachten tot vrijdag. Donderdag ben ik jarig, en dan wil ik geen negatieve uitslag. K hoop het toch zoooo....
HEEY , Hoeveel dagen ben je eigelijk overtijdd ? Want toen ik zwanger was had k op mijn NOD ook zo een lijntje, en was zwanger.. ik zou gewoon nog ff wachten ..
k had 10 oktober ongesteld moeten worden. Nu nog niet en ben altijd stip op tijd. Vanmiddag flink steken in onderbuik, maar verder niks.
Ik neem aan dat je 10 december bedoelt? Want als het 10 oktober is had die test veeeeeel duidelijk moeten zijn! Ik heb ook ooit zo'n heel dun lijntje gehad met de CB --> niet zwanger. Later ook vage, maar bredere blauwe streep --> wel zwanger. Maar ik hoop voor je dat het bij jou anders is!
LoL, ik bedoelde inderdaad december. Gisteravond ongesteld geworden Dus op naar de volgende ronde....