Hallo allemaal Anderhalve week geleden (op dinsdag)ben ik ongi geworden. Netjes optijd dus geen gekkigheid. Maar de 5 dag kreeg ik lichte ongi krampen vooral in de avond (ongi was nog niet helemaal over)en die heb ik nog steeds. Mijn tepels zijn ook gevoelig en de zijkant van mijn borstel doen soms een beetje zeer. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? veel liefs
Ben je aan de pil of ben je net gestopt met de pil? Als je net gestopt bent, kunnen het verschijnselen zijn van het ontpillen he...
Slik al bijna 3 jaar geen pil meer dus ontpillen kan het niet zijn We proberen het niet al 3 jaar hoor
Dan heb ik echt geen flauw idee wat het kan zijn, denk dat je het beste even naar je HA kan gaan Succes!
De zijkant van mijn borsten doen ook al dagen zeer, misschien moet je toch gewoon even testen,.. Sommige vrouwen worden toch ongi, terwijl ze zwanger zijn. Ik ben benieuwd!
Om eerlijk te zijn, ik zou er geen test tegenaan gooien .. je hebt netjes op tijd je regels gekregen en alle symptomen die je omschrijft hebben zuiver daarmee te maken elke maand is anders en soms heb ik totaal geen last, soms heb ik week nadien nog steeds gevoelige borsten vooral bij koud weer merk je het verschil ik zou moest ik van jou zijn, mezelf niet gaan gek maken dat de kans op zwangerschap groot is, dat gaat je alleen maar heel erg teleurstellen denk ook dat het daarom is dat veel mensen keken maar niet reageerde .. hoe vertel je iemand dat ze gewoon ongesteld is geweest en dus alles daarop ook wijst
Bedankt voor jullie antwoord Ik heb de klachten nog steeds en vooral in de avond De zijkant van mijn boobs soms ook mijn tepels en mijn buik Ik denk dat ik het nog maar even aankijken meer kan ik niet doen Mijn regels waren een dag te laat Passiepaard van harte met je zwangerschap
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je af moet wachten. Zelf heb ik iedere maand klachten die op een zwangerschap kunnen wijzen: moe, grotere en redelijk gevoelige borsten, buikkramp, enz. Dat zijn doodnormale klachten voor bij een menstruatie. De ene maand is het een stuk heftiger dan de andere maand. Althans, bij mij dan. En bij mij kan het ook geen ontpillen zijn, want ik heb (met een jaar ertussen i.v.m. 2 x zwanger en helaas 2 x miskraam) inmiddels al ruim 3 jaar een spriraaltje. Soms zijn de klachten inderdaad zo vreemd dat het bijna lijkt alsof je zwanger bent. Ik zou met jouw klachten ook echt niet naar de dokter gaan. Je kunt hooguit zelf een test doen, maar als ik eerlijk ben, denk ik dat je daarmee jezelf een beetje voor de gek houdt. Ik wil niet vervelend overkomen hoor, maar dat je menstruatie op tijd was, of een dagje later, is een duidelijk teken dat je niet zwanger bent volgens mij. Een dagje later kan ook door spanning komen. Het is redelijk zeldzaam om toch zwanger te zijn ondanks je menstruatie. Toch succes met afwachten. Ik snap ook echt wel dat je het spannend vindt.
Om meteen duidelijk te zijn denk ik echt niet dat ik zwanger ben dus mezelf daar gek mee maken doe ik gelukkig niet Heb nooit eerder op de 5de dag krampen en pijnlijke borsten daarom vind ik het vreemd. Heb nu op dag 14 nog steeds diezelfde klachten en normaal voel ik mijn eisprong ook maar nog helemaal niks Ik wacht het rustig af tot mijn volgende regels als ik het daarna nog heb ga ik wel langs de ha Bedankt voor jullie reacties
Als je denkt dat je niet zwanger bent, snap ik eerlijk gezegd niet zo goed waarom je je vraag neerzet onder 'eerste symptomen'...