Tuurstreepje na afleestijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eibhilin, 22 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eibhilin

    eibhilin Lid

    14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Normaal gezien is mijn NOD komende vrijdag 26/4.
    Ik was - denk ik - alleen met de kids op vakantie naar de grootouders bij ovulatie. Dus geen kans.

    Maar ik heb al een paar dagen nachtmerries en ik dacht mezelf een lol te doen met een early test van action deze ochtend. Zodat ik echt kan loslaten.

    En die was negatief - zoals verwacht.
    Maar wanneer ik die tien minuten later wil weggooien, zie ik een heel licht tuurstreepje. Kan dit iets betekenen?
    Het is zo licht dat ik het niet op foto krijg
     
  2. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Nee, is waarschijnlijk een indroogstreep. Heb ik hier ook altijd met de testen van Action.
     
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dat is waarschijnlijk de voorgedrukte streep die je ziet, zodra de test goed indroogt wordt die streep steeds duidelijker. Als je er zo op kijkt lijkt er dus een rozige streep te staan maar als je goed dichtbij kijkt zie je dus dat het de voorgedrukte streep is (dan zie je ook dat het niet roze is) ik heb dit al meerdere malen gehad dat ik twijfelde, maar nooit zwanger helaas. De early staat er dus om bekend om die “valse strepen” daarom zou ik deze testen nooit meer gebruiken. De normale action schijnt veel beter te zijn.
    Schijn maar eens dichtbij met een lampje op de test van dichtbij, dan zal je zien dat de steep gewoon wit oogt.
     
  4. eibhilin

    eibhilin Lid

    14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Zien jullie dit ook? Dus dit is de voorgedrukte streep?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. eibhilin

    eibhilin Lid

    14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Op de foto lijkt er niets te staan. Dan ga ik moeten overschakelen op andere testen want dit haalt niets uit
     
  6. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Ik denk niet dat dit de voorgedrukte streep is. Afwachten en morgen opnieuw testen. Meer kun je toch niet doen.
    Succes ;)
     
  7. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Ik zie wel een licht streepje
     
  8. eibhilin

    eibhilin Lid

    14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Bedankt! En ik ben blij dat jij ook iets ziet want soms denk ik dat ik gek word
     
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik denk dat het wel indroog is. Je kunt zien dat de “voordruk” dieper ligt dan de rest van de test.
    Bij twijfel kun je morgen nog met predictor testen, die zijn duidelijk en zeer betrouwbaar. Succes :)
     
  10. eibhilin

    eibhilin Lid

    14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    In het licht zie ik het streepje ook. Maar nog steeds heel licht. Ik heb geprobeerd een foto te maken. Ik hoop dat jij dit herkent als iets anders dan de indroogstreep
     
  11. Larissagino

    Larissagino Nieuw lid

    21 apr 2019
    2
    0
    1
    Vrouw
    Kan iemand mij helpen. K ben hier net nieuw en word helemaal gek van mij zelf
    Ik probeer al 1.5 jaar zwamger te worden ben nu 2 dagen overtijd dus maar een test gedaan op het begin was er niks ik vond dat erg jammer. Maar na 10 min kwam er ineens een licht roze paarse streep. Ben ik nu zwanger of?
    Ik hoop dat jullie mij kunnen informeren
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Zo zagen mijn testen er helaas ook uit. Als je over enkele uren weer kijkt zul je duidelijk zien dat het gedeelte waar het steepje hoort te staan er diep in is gegraveerd. Hoe droger de test wordt, hoe duidelijker het wordt, is mijn ervaring. (Ik bleef soms uren turen omdat de steep duidelijk leek, maar bleek toch echt puur voordruk te zijn)
     
  13. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Deze lijkt mij niet geldig aangezien het meer een “vlek” lijkt. Ik zou morgen even opnieuw testen. (En even je eigen topic openen ;) )
     
  14. Larissagino

    Larissagino Nieuw lid

    21 apr 2019
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ik ben hier net nieuw en ik kan echt niet vinden hoe je een eigen topic moet openen haha..
     
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Snap ik :)
    Je gaat even terug naar forum “ovulatie en zwangerschapstesten” dan zie je het rijtje met verschillende onderwerpen. Dan scroll je naar beneden en vind je “nieuw onderwerp openen”.
    Als je daarop drukt kan je daar je eigen vraag stellen.
    Succes en ik duim voor je dat je morgen een duidelijke en positieve test in handen hebt :)
     

Deel Deze Pagina