Zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlindertje61, 15 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of je de digitale al moet doen, stel je dat je net zwanger zou zijn. Ik zou eerst nog even met een andere test testen. Heel gek, ik zie op iedere test een plusje. Of m'n ogen zijn niet goed meer...

Mamav6, Cindy1977 en margarethd vinden dit leuk.
  2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik ook...
    Verder eens met je.

Als deze echt positief zal de cb nog wel eens kunnen zeggen niet zwanger.

mxm vindt dit leuk.
  3. Vlindertje61

Vlindertje61 Actief lid

22 jun 2013
    220
    41
    28
    Klopt in het begin zag ik ook een plusje, alleen staat er in de beschrijving dat er een rechte streep moet verschijnen..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.965
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie die plus ook, maar dat horizontale zit in de strip.
    Je ziet ook een verdikt blauw stukje op dezelfde hoogte in de controlestreep ;)
    Lijkt alsof de strip een soort van geknakt is geweest in de fabriek ofzo.

5. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.732
    7.247
    113
    Vrouw
    ClearBlue is niet per se beter @Vlindertje61. Ik zou een predictor doen of een Kruidvat 2v5.

6. Vlindertje61

Vlindertje61 Actief lid

22 jun 2013
    220
    41
    28
    Hi dames,

ik heb even de fabrikant gebeld met de vraag of licht blauw streep ook geteld word als positief, en ze vertelde mij dat het inderdaad positief is, en dat hij enkel negatief is als hij helemaal blanco is dus ook niet na 10 minuten een duidelijke streep verschijnt. Want bij negatief blijft hij helemaal wit. En bij mij is er een duidelijke streep zien jullie die ook?

Bijgevoegde bestanden:

7. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Op hoeveel dpo ben je? Als je rond je nod zit zal ik gewoon even snel naar de kruitvat gaan en die 2 voor 1 euro kopen. Ik vind die echt fijn en duidelijk wel is het handig om daar pas mee te testen als je net of op je nod zit. S6 hoop voor je dat snel een duidelijke test krijgt

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    2 voor 5 euro bedoel ik:roflmao:

Sado vindt dit leuk.
  9. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja dat zal de fabrikant zeker zeggen.

Maar ik heb deze testen toen 6mnd lang gebruikt en had elke maand zulke streepjes, uiteindelijk heb ik voor de grap eens getest rond m'n eisprong en had ik dezelfde streepjes.

En na wat Google werk zijn er heeeeeel veel vrouwen met dit probleem bij deze testen.

Dus nogmaals, ik zou pas juichen als de predictor of kruidvat na deze test ook positief is.

JupitR vindt dit leuk.
  10. Vlindertje61

Vlindertje61 Actief lid

22 jun 2013
    220
    41
    28
    Het probleem is dat ik heel onregelmatig ben.. mijn laatste menstruatie was 26 februari, ik heb alleen een maand geleden ongeveer 2 weken ongesteldheid pijn gehad een soort van zeurende lichte kramp, ik dacht dus dat ik info werd maar dus niet..

11. Vlindertje61

Vlindertje61 Actief lid

22 jun 2013
    220
    41
    28
    Oh wat erg! Waarom heb je dan überhaupt 6 maanden lang getest met deze test als hij vals positief test? Heb je de fabrikant gebeld hierover want dit kan toch niet?

12. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Omdat het volgens de fabrikant niet kon. (die heb ik de foto's zelfs gemaild)
    Heb bloedtesten alles gehad en die waren echt negatief.

Het is jammer dat ik er geen foto's keer van heb. Mijn strepen waren zelfs nog duidelijker dan die van jou.

13. Vlindertje61

Vlindertje61 Actief lid

22 jun 2013
    220
    41
    28
    Wat erg voor je dat je dan 6 keer teleurgesteld word! Ik hoop dat mijn test goed afloopt..

14. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Ik zou een andere test gebruiken, de Kruidvat 2v5. Wel knap dat je nog kunt wachten met testen, ik zou het nu al proberen.:$:)

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.965
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    De fabrikant zal je natuurlijk nooit vertellen dat ze vals positieve testen produceren ;) of dat hun testen indroogstrepen vertonen.
    Als je nu met een andere test negatief test en je ongesteld wordt dan zullen ze ook zeker zeggen dat je dan een mk hebt gehad, want hun test liegt niet :).

Gebaseerd op deze testen die ik hier voorbij heb zien komen, zeg ik dat deze voor 80% vals is.
    Ik hoop dat je bij de 20% zit waarbij het wel echt een positief resultaat betekende

16. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Ik dacht moet het toch even zeggen :rolleyes:
    Bij mij was de Kruidvat 2 voor 5 euro positief terwijl de digitale van Clearblue en de early test van kruidvat negatief waren. Bij de digitale van Clearblue stond dus echt 'niet zwanger'. Daardoor was ik meteen een beetje in paniek en teleurgesteld. Ik heb dus echt geld weggegooid daarmee en had beter meteen alleen de 2v5 kunnen pakken. Die heb ik vervolgens voor mijn gerustheid gebruikt om te kijken of het streepje om de dag donkerder werd :) Pas toen dat ook echt zo was heb ik de andere digitale test gedaan en nu gaf die ineens wel positief aan (en zelfs 3+). Nu alleen duimen dat het goed blijft gaan :rolleyes:

17. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Mijn clear blue digital was ook negatief, terwijl ik al een behoorlijke duidelijke streep had op de Predictor early :roflmao:

De clear blue zou ik dus ook zeker nog niet gebruiken

18. Vlindertje61

Vlindertje61 Actief lid

22 jun 2013
    220
    41
    28
    Dank je wel dames voor jullie reactie!
    Hier het volgende nou heb ik me zusje gebeld of ze die zelfde test wilde kopen en ook wilde testen hahaha hoe gek kan je zijn :) hier het verschil van onze testen

Bijgevoegde bestanden:

Citroentje93 vindt dit leuk.
  19. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik wilde precies het zelfde zeggen...ik zie een plus :|

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.965
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat niks zegt, sorry.

Ik snap dat je het testresultaat en de fabriek heel graag wilt geloven, maar een ander merk test doen gaat je meer duidelijkheid geven dan dit experiment ;)

Deel Deze Pagina