Sorry ik ga je ook van je wolk afstoten ben ik bang. Ik hoop echt dat je natuurlijk wel zwanger bent. Maar ook ik heb met deze test getest en kreeg precies hetzelfde resultaat als wat jij nu hebt. Heel goed zichtbaar dik blauw streepje. Heb daarna nog wel een ander merk geprobeerd meerdere zelfs alles was negatief. Deze testen zijn echt niet goed. Maar wat ik zeg ik hoop dat ze bij jouw wel goed zijn.
Dank je wel dames voor alle berichtjes, heb nu wel veel berichtjes gehad dat de test negatief is! Wel heel erg jammer dat je met zo een test vals positief test.. zeer teleurstellend.
Dames dank je wel voor alle aandacht maar ik kon me plas niet inhouden en aangezien Kruidvat 15 min rijden is. Ik koop de test wel vandaag en zal morgen ochtend testen!
2e plas is beter en urine blijf goed in een beker op de aanrecht Ik zou echt niet nog een dag kunnen wachten, sterker ik hadden gisteren al opnieuw getest. Maar ik was ook wel test verslaafd.
Klopt, ik ik denk dat ik toch nog een dagje wacht, ik durf het gewoon niet.. ik was zo blij toen ik dat lichte streepje zag.. maar ik hoor allemaal negatieve verhalen over dit merk.. in de bijsluiter staat dat het steepje binnen 10 minuten zichtbaar moet zijn en dat was hij ook alleen nu zegt iedereen dat deze test vals positief test en nu durf ik niet meer
Maar juist daarom zou het fijn zijn als je duidelijkheid hebt toch? Ik testte in de middag ook duidelijker dan in de ochtend.
Die leidapharm of healthpharm testen zijn zomaar wat testen!! Heb vaak genoeg positief getest. Maar echt knal positief en dat er niks aan de hand was. Echt flut testen. Ik hoop voor je dat het bij jou wel zo is! Ook ik testte in de middag of met 2e urine veel beter. Had zekf sochtends een negatieve test en digitale zei niet zwanger. Uur later nog een keer getest, want had de dag daarvoor ook al positief getest en na een kop koffie jahoor 1-2 zwanger en duidelijke streep
Ja daar heb je zeker gelijk in! Vooruit dan maar ik zal vanmiddag testen ik vind het zo eng maar goed het moet er keer van komen.