Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt Maar ik was bijv ook iemand die met de Kruidvat 2v5 in de middag positief testte Sowieso met de 2v5 was die al dagen positief voor de andere merken dat waren of zelfs de early’s
Knap dat je zoveel geduld kunt opbrengen! Ik stond al heel vroeg in de winkel en heb zelfs bij Bol de avond bezorging aangevinkt. Ik ben benieuwd
We wachten vol spanning Ik hoop voor je dat je zo een mooie streep mag hebben! Nu snap ik pas wat de dames bij mijn topic voor spanning moeten hebben gevoeld
Hi dames, ik heb vanmiddag getest met clearblue.. en helaas helemaal wit zoals verwacht.. goed dat ik nu weet dat de testen van Healthyfarm vals positief testen! Dank jullie wel allemaal!
Wat ontzettend treurig en jammer.. volgende rondes beter en alle geluk toegewenst! Fijn dat je toch hebt getest anders had je de heletijd valse hoop gehad!
Jammer dat hij negatief was. Inderdaad voortaan andere testen voor jou. Hopelijk mag je snel een positieve in handen hebben
Wat ontzettend jammer meid! Hopelijk gauw een ronde met echt positieve testen! ik zelf ben al zeker 9jaar tester met kruidvat testen! Miss is dat iets voor je. Ik gebruik nooit anders!! En als ik dat wel doe heb ik altijd twijfel succes! En geef nooit op!
Wat balen zeg, met name omdat je al met 1 been op die wolk zat door de test. Hopelijk heb je snel een echte positieve test in handen.