Hallo hier allemaal! Sorry maar moet eve me verhaal kwijt. vorige week had ik een topic geopend over dat ik 31 weken zwanger ben en weer was begonnen met spugen. Nadat me mannetje gister van ze werk kwam en ik weer de hele dag op bed had gelegen te spugen vond hij het tijd om de verloskundige te bellen. Na 3 kwatier kwam ze bij me langs. Ze vond dat me buik erg gespannen stond, ik mocht ook eve op een stripje plassen om te kijken of er eiwitten in me urine zit, wat volgens het stripje het geval was. En ja hoor, ik ga je toch eve door sturen naar het ziekenhuis voor de zekerheid.(met 12 weken heb ik ook in het ziekenhuis gelegen en vondt dit niet echt fijn!) Na aankomst werd er meteen een hart filmpje van uk gemaakt wat gelukkig allemaal goed was, hierna bloedprikken en gezellig in een potje plassen. En toen wachten en wachten en wachten o,ja en wachten. Onder tussen kwam er nog een co assistente die een beetje zenuwachtig was en niet wist wat hij moest vragen, was wel eve grappig. En na 2 en een half uur kwam de gyn die vertelde dat alles goed was en ik weer naar huis mocht en gewoon maar rustig aan moet doen en zolang er iedere dag wat binnen blijft is het goed. Dus me man en ik hadden ons avondje wel weer! Sorry voor het lange verhaal maar moest het eve kwijt groetjes miranda
Kan me voorstellen dat je, je rot schrikt en dan al dat gewacht en dan niks aan de hand ppfff. Gelukkig is alles goed meis!
Vervelend he dat lange wachten.. ben een tijdje terug ook naar het ziekenhuis geweest ivm veel harde buiken en precies hetzelfde verhaal hoor we hebben daar ruim 3uur gezeten en alles was goed. Fijn dat het allemaal in orde was meis!
Hey meis heel vervelend inderdaad ik herken het ook ik was op nieuwjaarsdag om tien uur op de spoed eisende hulp en om 16uur was ik nog geen stap verder uiteindelijk doorgestuurd naar de gyn. En om zes uur weer naar huis. Gelukkig was alles goed dat wel x x x
hallotjes, bedankt voor de reactie,s! Voel me vandaag gelukkig al iets beter, nog niet gespuugd vandaag dus das al heel wat! Vindt het heerlijk om zwanger te zijn, maar begin het nu toch wel een beetje zat te worden, ik weet dat uk nog eve moet blijven zitten maar aan de andere kant mag hij van mij komen. Toch nog maar eve geduld dus en hopen dat het nu een beetje beter gaat! Voor jullie allemaal dames, nog veel sterkte de laatste weekjes. groetjes miranda