Hi allemaal, Ik heb eergisteren een early test gedaan van de kruidvat en ik zag een heeeeel licht plusje (ook niet op foto vast te leggen) dus ik heb gister ochtend nog 2 van deze testen gedaan en op deze zag ik beide weer een heel licht streepje (de eerste foto is hoe beide testen er uit zagen binnen de aflees tijd en de tweede foto is een van de testen na een paar uur). Vanochtend heb ik een digitale CB test gedaan maar deze gaf aan niet zwanger en ik heb een action test gedaan waarbij er geen streepje kwam. Ik weet wel dat je voor CB testen veel HCG moet hebben. Qua cyclus weet ik ook niet helemaal waar ik zit. Ik heb een week geleden voor 2 dagen gebloed (terwijl mn menstruatie normaal altijd een volle 7 dagen is en volgens mij was deze 2 dagen bloeden ook voor dat ik ongesteld had moeten worden. Ik ben dus wel al na mijn NOD maar hoe lang weet ik niet (als de lichte bloeding überhaupt geen menstruatie was). Heeft iemand enig idee of ik zwanger kan zijn of niet? Ik heb het hele internet afgelezen maar kom zo veel tegenstrijdige verhalen tegen, ik maak mezelf helemaal gek.
Zou zeker niet meer met deze testen, testen. Misschien de Kruidvat 2v5 proberen, maar hier wel ook goede ervaringen met de action. Voor echt een duidelijk antwoord zou ik de predictor kopen maar deze is wel prijzig. Deze early’s van Kruidvat zijn verschrikkelijk, ze zouden ze echt niet meer mogen verkopen, hier helaas ook bekend met valse lijntjes terwijl ik echt niet zwanger was. Hoop uiteraard dat het bij jou wel zo is! Maar echt, laat deze testen links liggen.
helaas geven deze testen vaak vals positieve streepjes. Dus de CB en de action kloppen helaas. Hoelang ben je van de anticonceptie af?
Mijn menstruatie is toen ook altijd 7 dagen geweest. Ik werd na het stoppen met de pil niet meer regulier elke maand zwanger (vandaar dat ik ook niet weet hoelang na mijn NOD ik zit) maar ik bloeden wel elke keer voor 7 dagen.
Ze bedoelt hoeveel dagen zitten er tussen de start van je ongesteldheid en de start van je ongesteldheid daarna. De duur van het aantal menstruatie dagen is dag even niet belangrijk. Dus als je de laatste keer ongesteld werd op 1 mei en daarvoor werd je ongesteld op 3 april dan is de periode tussen die dagen dus 29 dagen (3 april is de eerste cyclusdag en 30 april de laatste cyclusdag. Je cyclus was die maand dan 29 dagen.