Hallo lieve dames ik heb de 24ste een cryo terugplaatsing gehad heb de afgelopen dagen getest kon me niet inhouden en gister was de officiële test dag dus 10 dagen na terugplaatsing ik heb getest op dag 8 9 10 en de laatste is dag 11 vandaag dus ik zit volgens mij een lichtere streepje , ook heb contact opgenomen met het ziekenhuis van hoe nu verder moet nog van ze horen hoop zo dat ik mag bloed prikken en niet een maand moet wachten in spanning tot de echo graag advies.
Is sowieso eigen HCG dus er is wel iets aan de hand... Maar heel eerlijk, ik vind ze erg licht gezien hoe lang je na de terugplaatsing zit, en de laatste lijkt idd lichter te zijn. Zelf zou ik niet erg hoopvol worden hiervan, bij mij eindigde een dergelijk verhaal altijd in een biochemische zwangerschap... Ik hoop voor jou dat het anders uitdraait! En hoop met je mee dat het ziekenhuis bloedprikken toestaat (dan wel best 2 keer om te zien wat je waarden doen), zodat je gewoon duidelijkheid hebt.
Heb je inmiddels al opnieuw getest? Ik sluit me, voor wat ik zie op de foto (dus van dinsdag) aan bij @SD90. Vol hoop, maar 2x biochemisch toen de streepjes zo licht bleken. De eerste keer wist ik daar niks vanaf en ben ik gestopt toen CB ook aangaf dat ik zwanger bleek. Maar met de eerste echo zat er niks in mijn buik (geen vruchtzakje en geen baby dus). Getest en toen was de test gewoon omo-wit. De tweede keer ben ik blijven testen na zo'n streep (en ook nadat CB aangaf dat ik zwanger was) en toen wist ik eigenlijk vanaf het begin al dat het niet klopte. En dat klopte: de testen liepen af binnen enkele dagen na de officiële testdag.