Willen jullie alsjeblieft meekijken ?? Ik ben 5 dagen overtijd die wekenindicator heb ik afgelopen vrijdag op de dag dat mijn menstruatie moest starten gedaan en die andere is van vanmorgen.
Ik denk dat je nog geen 5 dagen overtijd bent. Weet je wanneer je eisprong was? Ik zie wel streepjes op alle testen maar niet passend bij 5 dagen overtijd
Als de test vrijdag al reageerde op hcg zou je vandaag (4 dagen verder) wel veel duidelijker moeten zijn. Zijn alle foto's wel binnen de afleestijd gemaakt? En heb je ook niet bewerkte foto's? En idd, wanneer was je eisprong?
Ja de streepjes waren er binnen de afleestijd. En eisprong was 26 november, ik had vrijdag mijn menstruatie moeten krijgen en ben altijd optijd geweest nog nooit 1 menstruatie gemist. Dus ik twijfel nu heel erg
Ik ga het even duidelijker vertellen haha Ik heb op13 oktober gemeenschap gehad en 26 oktober op mijn ovulatiedag en 3 dagen erna weer. 9 november kreeg ik soort van menstruatie wat heel anders leek dan ik gewend ben, maar de huisarts zegt dat het ook kan komen omdat op die dag onze hond kwam te overlijden dat dat een doorbraak bloeding was oid en voor 4 weken geleden werd ik enorm misselijk en gaf ik echt over. Ik heb een eerdere zwangerschap gehad waarvan ik nu een prachtige zoon heb van 8 jaar maar ook die zwangerschapstesten kwamen er allemaal heel licht uit en ik was tot mijn verbazing dus al 21 weken zwanger. En ik heb nu veel last van hormonen in mijn gezocht en hals en erg moe en soms misselijk ogen branden. En de huisarts wilt dat ik nog een week wacht maar ik kon niet wachten hihi ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is.
Ik heb trouwens de eerste 3 a 4 maanden niet meegemaakt qua zwangerschap en symptomen dus vandaar dat ik nu heel onzeker ben. Maar de huisarts zegt, een streepje komt er alleen als je zwanger bent maar ik twijfel enorm
Ik snap niet zo goed dat je hier vraagt om mee te kijken als je gewend bent met lichte strepen en pas laat je zwangerschap te ontdekken. Lijkt mij dat je de huisarts, verloskundige of gynaecoloog consulteert omdat het bij jou blijkbaar anders zou werken. Je bent dan immers al bijna 10 weken volgens wat je verteld.
Nou waarom ik het hier vraag, is om ervaring te kunnen delen met andere die dit wellicht ook meegemaakt hebben met hun 2e of 3e zwangerschap en niet alleen met de 1ste. Dus vandaar en ik twijfelde of ik nou wel streepjes zag of niet.
Ik zie streepjes maar ik vind het verhaal wel wat bijzonder.. Ik zou er niet vanuit gaan dat je al 10 weken zwanger bent maar als je het zeker wil weten zou ik het verhaal uitleggen aan een verloskundige en daar een echo laten maken. Dan weet je zeker hoe het zit.
Nee ik ga er ook niet vanuit dat ik al 10 weken ben. Maar huisarts wilt mij een week laten wachten en de verloskundige wilt dat ik een bloedtest doe en dat wilt de huisarts weer niet dus word telkens heen en weer geslingerd en ik word er enorm gek en onzeker van.
Nu snap ik het ook niet meer. Je zegt dat je eisprong 26 oktober was en dat dat niet ongewoon is voor jou om heel llang icht positief te testen. Maar je gelooft ook niet dat je al 10 weken zwanger bent? Als je dat wel vermoed dan kun je al een baby zien op een echo. Dus inderdaad uitleggen aan je verloskundige en een echo laten maken. Of je wacht nog een weekje en laat dan bloed prikken.
Het is allemaal heel vaag zelfs voor mezelf daarom dat ik hier maar vragen stel. Ik kwam met mij eerste zwangerschap erachter met 21 weken een heel licht 2e streepje maar ik had nergens last van dus heb er een paar achteraan gedaan en bleef heel licht vervolgens afspraak gemaakt en de verloskundige dacht dat ik zelf aan mij buik te voelen dat ik rond de 12 /13e week was maar bleek dus al 21 weken zwanger te zijn (volgens de teller van de echo). Nu vraag ik mij af of er nog iemand is dit wellicht meegemaakt heeft. En ik zei niet Dat ik niet geloofde dat ik al 10 weken ben, ik zei dat ik er niet vanuit ging omdat het allemaal zo onzeker en onduidelijk is.
Je kan ook zelf betalen voor een echo in een (pret) echopraktijk. Dan weet je het zeker. Op basis van je testen en je verhaal denk ik niet dat je zwanger bent.
Nou volgens mij heb je dit in 2022 en 2021 ook zoiets hier gepost en beide keren was het helaas ook niks. Gezien je testen negatief zijn verwacht ik nu niet dat je zwanger zult zijn.
Mijn testen van toen waren inderdaad negatief en zat ik aan de pil. Nu zat ik al een tijdje niet aan de pil en zijn de testen wel positief. Ben vanmiddag nog bij de verloskundige geweest en die vertelde mij dat ik dus verkeerd berekend heb en Rond de 5 weekjes zou zijn omdat ze nog niks zag op de echo maar wel mijn positieve testen nu.
Maar hoe kom je dan op die 5 dagen overtijd als je ovulatie in oktober was? Op 5 weken kun je op zijn minst wel een zwangerschap zien en test je echt knalpositief
Ja via internet ging ik het berekenen ja meschien stom maar ik was er niet mee bezig tot het moment kwam dat mijn menstruatie uitbleef de ene zegt dat ik al 7 weken was en de andere gaf aan dat ik weer 4 weken was. Dus ik wist het niet meer en gaf aan de verloskundige aan dat ik het nu helemaal niet meer wist hoe of wat.