Hoi hoi, Ik volg al tijden forums hier en nog nooit wat geplaatst maar toch even radeloos. Na een langere tijd ziek te zijn hebben wij eindelijk sinds een paar maanden akkoord om er voor te gaan zwanger te worden (als dit ons gegund is natuurlijk) Ik heb adenomyose en ooit (toen ik nog steviger was een pcos indicatie gekregen) maar een mega grote kinderwens dus de druk voor mezelf voelt hoog. Ondanks de kwaaltjes heb ik een goede cyclus van 29-34 dagen. Afgelopen cyclus goed gelet op wanneer mijn eisprong was. Ondanks dat dacht ik eerst 2 dagen voor nod een innesteling bloeding te hebben. Helaas toch ongesteld geworden gewoon zoals normaal, met buikpijn en alles. Alleen wel bizar zere botsten, zo erg ook nog nooit gehad. Nu een week later kreeg ik opeens bruin bloed/slijm verlies, dat duurt al 2 dagen en heb ik nog nooit eerder gehad. Toch maar even een test want eigenlijk is het onmogelijk, maarja die stemmen in je hoofd haha. Nu denk ik echt dat ik gek word maar volgens mij zie ik toch echt een streep, foto gemaakt na 8 min. Is dit een indrooglijn? Of een voorgedrukte? Ik wil niet te blij zijn, dus heb toch echt even hulp nodig. Misschien van iemand die iets soortgelijks mee heeft gemaakt? Liefs, Op de foto zetten is best lastig en in het echt ziet het er wel iets anders uit. (2 verschillende testen)
Ik ben bang dat dit een valse lijn is/voorgedrukt. Hij is namelijk imo niet roze, naar grijs. Als dit van hcg zou zijn, zou de test echt heel veel duidelijker moeten zijn. Succes en hopelijk is het snel raak.
Bedankt voor je reactie! Ik zie het ook inderdaad, in het echt lijken ze wel meer roze. Maar dan gaan we gewoon voor de volgende ronde! Dankjewel
De twijfel was al groot, vandaag gaat niet lukken maar morgen ochtend ga ik inderdaad nog even testen
Vanochtend de kans gehad weer te testen.. Ik zie gewoon weer een lijn, maar helaas niet verder opgelopen. Dat is geen goed teken neem ik aan? Ik haal voor de zekerheid vandaag of morgen een cb digital, die lijken me duidelijker. En anders even een belletje naar de huisarts of gyn. Heb de test die niet gebruikt is er ook naast gehad om te kijken of het een voorgedrukte streep is, je ziet wel een witte duidelijk voorgedrukte lijn. Maar de tweede lijn is ook echt wel roze na de test.
Ik zou deze niet vertrouwen omdat ik hem niet vind opgelopen en nog steeds niet roze vind. Je zou idd morgen een digitale kunnen gebruiken.
Ik vind het net als RoGiJuli niet echt duidelijke positieve testen dus zou überhaupt niet over oploop durven te spreken. Je kan een keer middagtest ipv ochtend proberen en/of ander merk. Als dit iets is verwacht ik op Kruidvat test zeker een streepje