Je darmen is écht wat anders dan een vruchtzakje in je baarmoeder en een verloskundige hoort dat verschil duidelijk te kunnen onderscheiden...of er nou beweging in zat of niet. Vind het een raar verhaal als ik eerlijk ben.
Ja sorry ik kan er niks anders van maken, ik heb nog steeds geen menstruatie en blijft allemaal vage lichte strepen. Ook ik krijg alleen maar dingen te horen van de verloskundige en huisarts. ♀️
Wat @Splitijsje zegt. Ik zou voor een second opinion gaan. Een andere vk en dan de echofoto mee vragen.
Kun je die foto's van je testen ook eens plaatsen zonder ze eerst te bewerken? Ik denk namelijk dat je het contrast van de foto's zo sterk opschroeft dat je de voorgedrukte lijntjes ziet. Test morgenochtend anders nog eens. Als er geen verschil is denk ik niet dat je zwanger bent. Wellicht ben je ook niet overtijd, maar was je eisprong gewoon later of is je cyclus wat van slag. Vooral als je nog niet zo lang gestopt bent met de pil kan je cyclus echt nog een tijd heel onregelmatig zijn. Ik denk dat je ontzettend graag zwanger wil zijn en je jezelf daardoor een beetje gek aan het maken bent met de hoop op een zwangerschap. Ik wens je natuurlijk wel toe dat je wens snel vervuld wordt ❤️
Nou het gekke is dat die foto niet bewerkt zijn. Die zijn gewoon zo gemaakt. En zo erg ben ik niet bezig met een zwangerschap want voorheen was ik er helemaal niet mee bezig omdat ik zelf heel druk leven heb en het niet echt uitkomt op dit moment dan. Maar omdat mijn menstruatie weg bleef en nog blijft had ik mijn vraagtekens. En het is heel goed mogelijk dat mij eisprong later was. Ik wacht wel af, meer dan dat kan ik helaas niet.
Als ik eerlijk ben, vind ik het ook een heel apart verhaal hoor… een vruchtje die verward zou worden met darmen? Lijkt mij niet echt een goed VK dan.
Hoi.. ik weet dat dit niet mijn forum is en het spijt me als ik hierin stoor maar ben gewoon heel erg onzeker Ik had het al over dat mijn 2e cyclus erg lang duurde en maakte me er dus niet meer veel zorgen om na reactie. Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest ivm felle steken in mijn liezen. Ze hebben eerst een zw test afgenomen maar deze was negatief. Ze hebben ook bloed afgenomen op hcg. Verder heb ik geen blaasontsteking en dachten ze mogelijk aan beginnende blindedarmontsteking. Dus doorgestuurd om een echo te laten maken. Nadat de echo gemaakt was kreeg ik alleen te horen dat ik de uitslag van de huisarts kreeg en verder nergens uitleg over. Ik zou de uitslag rond 15 uur krijgen. Het enige wat ik zag toen ik even mee spiekte was een kleine zwarte vlek onder de blaas. Was een uitwendige echo. Om 16:00 maar eens zelf gebeld naar de huisarts maar helaas kreeg ik alleen van de assistente te horen dat geen blindedarmontsteking is en ik verder moet afwachten tot de huisarts belt. Labuitslagen zijn nog niet bekend. Ik heb heel internet afgezocht wat die zwarte vlek kon zijn maar kan alleen iets vinden over inwendige echo s maar niet over uitwendig.. kan iemand mij iets van duidelijkheid geven? Ik krijg geen rust in mijn hoofd
Ik zou het bij je eigen topic houden waar je 5 minuten voor dit bericht exact hetzelfde hebt geschreven. Houdt het overzichtelijker.
Het zal vast een apart verhaal zijn, mag je vinden maar zoals ik al eerder zei het is zo zoals het is. Ik kan er niks anders van maken maar aangezien ik negatieve reacties alleen maar krijg ga ik hier ook niet meer op in. Dacht dit een forum was om elkaar te steunen en te helpen en niet elkaar af te kraken.
Ik ben benieuwd naar de bloedtest. Hopelijk kan die je rust geven. Misschien ben je wel heel pril zwanger geweest, maar is het al vroeg mis gegaan, waardoor je die hele lichte lijntjes nog ziet. Ik weet niet wanneer hcg volledig uit je lichaam is. Maar dan zou je alsnog wel snel je menstruatie moeten krijgen. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt
Misschien via de huisarts vragen (of had je dat al gedaan). Als ik de huisarts bel dan heb ik altijd binnen een uur een prikformulier. En dan hebben ze eind van de middag al de uitslag als het om deze bloedtest gaat, uiterlijk de volgende ochtend.