3 action testen en aan de pil

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Stefanijo, 8 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanijo

Stefanijo Lid

3 nov 2013
    20
    1
    3
    Hoi dames,
    Ik ben aan de pil, slik m netjes optijd en is dan ook niet de bedoeling dat ik zwanger raak/zou raken.
    Ik heb al 2 kids, dus ik voel dingen snel.
    zondag had ik een hele erge steek in m’n vagina, ik schrok een beetje want dit herkende ik van eerdere keren(maar was niet mogelijk.. want pil) en ja ik weet pil is niet 100% betrouwbaar maar ook qua cyclus zou er dan helemaal niks van kloppen.
    Ik deed 2 middag achter elkaar testen, heb ze uit elkaar gehaald omdat ik met flits weerkaatst werd door het glaasje, er was echt een heeeel licht streepje. Inmiddels zijn ze natuurlijk opgedroogd, en aangezien de pijn in me borsten en tepels bleef heb ik er vanmiddag weer 1 gedaan, oordeel zelf
    Hoe kan dit? Kan je 3 x een indrogen hebben, action heeft me nooit in de steek gelaten zegmaar, maar het is gewoon bijna omnmoglijk ook qua cyclus
    Help?! What to do

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dit zijn imo allemaal negatieve testen.
    Deze streepjes komen vaak bij deze testen.

Adem in, adem uit, je bent niet zwanger! :)

GabrielaH en Suzi98 vinden dit leuk.
  3. Stefanijo

Stefanijo Lid

3 nov 2013
    20
    1
    3
    Alle 3? Uit verschillende doosjes. Dat is wel slecht haha

4. xReGgyy

xReGgyy Actief lid

8 apr 2022
    365
    236
    43
    Vrouw
    Indrogers kunnen op elke test ontstaan. Daarom is er een maximale afleestijd :thumup: dat maakt de testen niet slecht

GabrielaH vindt dit leuk.
  5. Stefanijo

Stefanijo Lid

3 nov 2013
    20
    1
    3
    Ja dat begrijp ik, heb het zelf nooit eerder gehad. Als ik niet zwanger was dan was het ook gewoon wit. En bleef wit.. maar ik negeer dan maar de brandende borsten en slik m’n pil af in de hoop dat het niks is

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Yup helaas wel.

7. Stefanijo

Stefanijo Lid

3 nov 2013
    20
    1
    3
    Je hoeft geen helaas te zeggen hoor, ik hoop sterker nog dat je gelijk hebt :)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    :)

Ben er 99,9% zeker van hoor

9. Patty91

Patty91 Actief lid

3 jan 2021
    271
    482
    63
    Vrouw
    Ik zou het toch even in de gaten houden als ik jou was. Ik zat ook aan de pil, seks in stopweek gehad (dus ook onmogelijk) en ben nu toch echt bijna 34 weken zwanger:eek:

@RoGiJuLi is wel echt een pro dus ik hoop dat ze dit keer weer goed zit!:thumup:

10. Stefanijo

Stefanijo Lid

3 nov 2013
    20
    1
    3
    Ze zeggen stopweek is ook beschermd toch? Wonderen zijn idd de wereld niet uit, ik hou mezelf in de gaten.. sowieso omdat die brandende borsten echt heel appart zijn, ik zit al maanden aan de pil en heb dit niet eerder gehad maar ik hoop dat het een “eisprong” achtige kwaal is

11. Patty91

Patty91 Actief lid

3 jan 2021
    271
    482
    63
    Vrouw
    Dat zou inderdaad zo moeten zijn en stopweek is zeker geen eisprong moment (normaal gesproken). Zowel wij als de gynaecoloog hebben geen idee wat er gebeurd is behalve dat er een zwangerschap is ontstaan:roflmao: We gaan nu ook voor 2x sterilisatie om niets meer aan het toeval over te laten.

12. Stefanijo

Stefanijo Lid

3 nov 2013
    20
    1
    3
    Dat begrijp ik! Ik zit daar ook over na te denken. Ik ga sowieso slecht op hormonen.. koperspiraal was ook een hell en nu voel ik me eigenlijk ondanks ik netjes de pil slik nog elke maand zenuwachtig omdat ik weet dat ik echt extreem vruchtbaar ben.
    Maargoed pil is nou eenmaal niet 100% safe.

13. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Ik vind het 3 negatieve testen … heb zo vaak dit soort streepjes gehad op deze testen dat was echt nooit iets. Een positieve test twijfel je geen seconde over. Dus je kan gerust je weekend in hoor ;)

14. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    570
    418
    63
    Vrouw
    Nog getest vandaag?

Deel Deze Pagina