Dan vermoed ik ook dat het rest hcg was. Al is de baarmoeder leeg, kan er zeker nog laag hcg aanwezig zijn namelijk.
Dan zou het hcg op 28-3 nog flink hoog geweest moeten zijn als er "iets/rommelig" te zien was. Daar pas geen hcg van 7 bij helaas. En dat follikel kan ook een cyste zijn geweest. Dat komt regelmatig voor na een mk. Met een echo kan je namelijk niet kijken wat er in het follikel zit (cyste, leeg vocht of echt een eitje) Alles bij elkaar genomen ga ik daarom echt uit van rest hcg helaas en dus gelukkig geen 2e mk.
Zelf denk ik dat een rommelig beeld en verdikt baarmoederslijmvlies met een hcg van 7 wel kan. Zo'n 1,5 week vòòr die echo van 28-3 begon het bloedverlies/lichte menstruatie, dus het hcg zal nadien al gedaald zijn. Er was op de echo ook wat bloed in de baarmoeder te zien en verder was het beeld dus erg onduidelijk. Dat kan er zeker op duiden dat er wel wat gezeten heeft. Denk niet dat ik na twee miskramen zo graag nog een miskraam gehad wil hebben. Maar ik probeer wel uit te vogelen wat er met mijn lichaam aan de hand is. Blijkbaar kan ik wel zwanger worden maar heeft mijn lichaam er moeite mee om zwanger te blijven.
Dan zou je na 3 miskramen om een onderzoek kunnen vragen. Zeker als je zo makkelijk zwanger zou het toch onderzocht moeten worden waarom het dan blijkbaar fout gaat. Wellicht is het simpel te verhelpen door utrogestan
We overwegen inderdaad om daaraan te beginnen. Vrijdag weer een afspraak bij de gynaecoloog dus ik ben benieuwd wat die ervan zegt. Als de afspraak tenminste doorgaat, gisterenmiddag dacht ik dat mijn menstruatie begon maar het blijft bij een klein beetje bruin en is nu zo goed als helemaal over. Wellicht breekt het voor vrijdag nog door.