Hoi hoi, Zit een beetje met vraagtekens bij het volgende. Op dag 12/13 van mijn cyclus vermoedelijk eisprong gehad. Op dag 15 een flinke steek in mijn buik, dag 17 wat licht bloedverlies, dag 18 niets en dag 19 wederom minuscuul wat bloed bij afvegen. Heb korte cyclussen van 25/26 dagen. Zou mijn eisprong dan de woensdag geweest zijn (iets later) of zou het al een innesteling kunnen betekenen? Heb nooit eerder bloedverlies gehad bij mijn eisprong… Wie herkent dit? Had sinds die dag 12 heel gevoelige tepels vijf dagen lang, dit word nu minder, en zere rug al een paar dagen (weet dat dit ook met eisprong te maken kan hebben). Vind het vreemd en het lijkt me wat vroeg voor een menstruatie al? Iemand bekend met bloedverlies rondom eisprong?
Hi, ik vermoed dat jouw symptomen door de eisprong en de stijging van progesteron na de eisprong komen. Bloedverlies rond ovulatie kan gebeuren. Het kan ook gewoon een tussentijdse bloeding zijn, die kunnen ook zomaar gebeuren zonder een achterliggende reden.