Hallo, ik weet niet waar ik anders deze vraag moet stellen.. Vorige zwangerschap heb ik al met 4,5 week een echo gehad door een onregelmatige cyclus. Op die echo was helaas nog niks te zien en was inwendig gedaan. De avond erna begon ik te bloeden en was het einde verhaal.. Nu ben ik opnieuw zwanger en heb ik aankomende woensdag mijn eerste echo en deze word ook weer inwendig gedaan. Heb ik nu weer kans dat ik erna een miskraam krijg? Of kan dat niet komen door een inwendige echo?
Hoi Missyzuilen, een inwendige echo heeft echt zelden een miskraam tot gevolg. Dan zit het waarschijnlijk al niet helemaal goed. Je kunt gewoon een vaginale echo laten doen hoor, maar ik zou het wel even uitspreken tegen degene die de echo doet, zodat ze éxtra voorzichtig zal doen en ze je precies kan informeren over wat ze doet. Groetjes Brigitte
Bedankt! Zal het morgen overleggen.. Want ik neem aan dat uitwendig nog niks te zien zal zijn? En had ik nog een brandend vraagje.. Als wij morgen een kloppend hartje te zien krijgen, is er dan alweer een verminderde kans op een miskraam?