5 dagen voor nod zere borsten 4 dagen voor nod niks

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door puck1234, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    vraagje ik was zaterdag ochtend om 5 uur wakker geworden van een patij zere borsten het duurde de hele dag, ook was ik twee keer heel even misselijk. ik dacht oh zou het deze keer raak zijn............. maar vandaag 4 dagen voor nod is die pijn weer weg ik voel niks meer.
    heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt ik heb nog nooit zere borsten gehad ook niet voor een menstruatie
    ontpillen kan ook niet ik ben al twee jaar niet meer aan de pil.
    ik weet dat ik nog tot woensdag moet wachten maar ik vroeg me af of je de ene dag wel symtomen kan hebben en de volgende dag niet

groetjes puck

2. joyce

joyce Bekend lid

hallo,

weet niet of het kan maar ik had tijdens de zwangerschap wel dat mijn borsten pijn deden en de volgende dag niet meer en daarna weer wel
    dus als ik jou was zou ik het even afwachten en dan gewoon testen

succes!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik herken het ook wel. Deze keer paar dagen voor mijn NOD nog enorme zere borsten, daarna niet meer. Toch ben ik zwanger en begin ik nu mijn borsten weer te voelen. Succes hoor!

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank je wel voor jullie reactie

ik voel mijn borsten nog steeds niet en mijn temp is vandaag 0.1 gr gezakt. nog twee dagen wachten maar ik vress voor een ongi.

groetjes

5. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik heb ook een paar dagen last van me boebies
    en er zijn een paar lichte blauwe aders die lopen tot me tepel
    en me tepelhof is ook wat groter geworden.
    zou het iets kunnen betekenen? :(

6. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

Ik heb ook last van mijn borsten. al ruim een week. Mijn temp is rond mijn ongi altijd heel laag zo 36 Graden mijn temp is nu nog steeds hoog 37.1.Ik heb vanochtend nega getest. mijn gevoel zegt dat het raak is. het is weer afwachten.

liefs maria

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mijn borsten doe al zeer sinds mijn ei sprong....weet niet of dat normaal is.?

8. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    ik heb momenteel ook weer eens last van mijn borsten nu al meer dan een week.Het is deze keer ook anders dan de afgelopen keren. Blauwe aders zijn al een paar dagen zichtbaar. Ik heb net gedouchet en zag dat het zelfs tot mijn tepels loopt. Ook heb ik allemaal kleine rode adertjes op mijn borsten.Krijg allemaal vlekken in mijn gezicht.Morgen toch maar een testje wagen. Ben ik het niet dan hoor ik maandag bij de gyn wel wat ik heb.

Deel Deze Pagina