ik voel dat ik zwanger ben.. wie herkent dit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josefina18, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josefina18

Josefina18 Niet meer actief

ik weet zeker en ik voel dat ik zwanger ben.. maar ik heb nog geen bewijs..
    wie heeft dit ook? wie voelde het ook en wist het zeker..

Mijn moeder en oma waren allebei ongesteld geworden tot hun 3e maand.. ik weet zeker dat ik nu ook rond de 3 maanden ben omdat ik dikker word..

ik ben ook elke keer nog ongi geworden.. maaar wel2 of 3 dagen en bijna geen bloedverloes

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    HoiHoi,

En het kan nog heel goed zo zijn dat je aan het ontpillen bent hoor.

Maar ik heb zo eens de andere topics van je zitten lezen, en in een van je topics hebben de dames je cyclus uitgerekend. Als ik het goed heb zou je dan op 24 mei je NOD hebben, uitgaande van je langste cyclus. Misschien dat je gewoon ff geduld moet hebben tot dan? Niet makkelijk hoor, weet ik uit ervaring, dat wachten.

Grtz,
    Suus

3. mag ik vragen hoeveel topics je nog opent over t zelfde onderwerp? niet lullig bedoeld... maar in feite komen al je topics op het zelfde neer..

4. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Waarom weet je dan zeker dat je zwanger bent? Heb je kwaaltjes?

5. Josefina18

ik voel het.. ik heb alle symptomen die je maar kan hebbe.. en dat heb ik al maanden.. aleen omdat ik elke keer ongesteld word denk ik van. nouja ht zal wel.. maar mijn moeder en mijn oma hebben ook tot hun 3e maand gewoon nog ongesteldheid gehad

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meid ik heb ook elke maand van alles
    maar om nou te zeggen ik weet het zeker
    en jij bent je ma en je oma niet

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    En als je echt denkt al maanden zwanger te zijn, dan zou een zwangerschapsest ook al lang positief zijn.

Sorry, maar ik denk dat je niet zwanger bent en dat je je te veel vast houdt aan kwaaltjes die heel goed pms kunnen zijn. Of ze zitten in je hoofd, omdat je het zo graag wilt, wat wel heel begrijpelijk is.

8. Josefina18

ja het is moeilijk uit te leggen maar vanaf oktober heb ik al rare fratsen en meerdere mensen zien het aan mij.. en een test hoeft niet altijd alles aan te geven.. neem bijv.. nadia.. goudenkooi.. test doet niks.. zelfs de dokter zag niks.. maar tog al een paar maanden.. ik weet het zelf gewoon zeker.. maar dat is moeilijk uit te leggen aan mensen die niet voelen wat ik voel

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ga dan gewoon na een ha

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    als oktober je richtlijn is zou je nu zo'n 6 maanden zwanger moeten zijn, en dat denk ik echt niet. Maar als je er zo zeker van bent, moet je idd naar de ha en een echo laten maken.

Ik denk eerder dat aangezien je je cycli langer zijn dan je eigenlijk dacht, dat je ook onzeker bent en het onduidelijk is wat er nu aan de hand is. Ik denk echt een classic case van ontpillen ...

11. mona23

mona23 Niet meer actief

helemaal mee eens, heb je niet als een test gedaan?

12. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    meid doe niet zo onnozel.

als je het zo zeker weet ga dan naar de huisarts
    mocht je urinetest niet positief zijn dan kunnen ze ook nog een bloedtest doen.

Want als je zeker weet dat het zo is zou ik nodig es een vk bellen voor controle voor je kindje.

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha dat dacht ik ook al..
    van je zal dan toch wel eens controle willen hebben als je dat wilt..
    maar vraagje?!
    waarom ben je nog niet bij de HA geweest als je het zo zeker weet?
    want vind heel eerlijk gezegd beetje gek..
    ik roep ook elke maand voel me zwanger maar ben het toch niet dan ;)

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Inderdaad, als je echt zwanger zou zijn dan zou dat al 6 maanden zijn...
    Als je het echt denkt, dan zou ik maar verstandig zijn en naar de HA gaan of naar een vk voor controle.
    Denk dat het ook met ontpillen te maken kan hebben, en omdat je het zo graag wilt denk je dat het zo is misschien.....

15. :-#

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoi Josefina18,

In een andere thread die je hierover bent gestart geef je aan darmproblemen te hebben, misselijk te zijn geweest en te groeien.
    De misselijkheid en groeiende buik kunnen worden veroorzaakt door je darmen en dat er zoiets aan de hand is, is een stuk aannemelijker dan dat je op dit moment zwanger bent. Door darmproblemen kan je buik zo erg groeien dat je zwanger lijkt.

Als je toch zeker denkt te weten dat je zwanger bent, kan je het beste naar de huisarts gaan en laten nakijken waarom je buik zo is gegroeid en/of een bloedonderzoek vragen en/of een echo vragen.

17. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    hey, je zegt zeker te weten dat je zwanger bent en dat je dat dan al zeker 3 maanden bent dan zou je nu toch echt wel positief moeten testen.
    Ook al heb je last van bloedverlies zodra je zwanger bent maak je HCG aan en die piek ligt tussen de 10 en 14 weken.
    Dus ook al had je bloedverlies dan had je echt al lang posi getest moeten hebben. Dus als je nu zwanger bent dan is dat toch echt maar net en geen 3 maanden of langer. Je oma en moeder hebben waarschijnlijk nooit eerder getest omdat ze dachten dat ze gewoon ongie waren anders hadden ook zij al wel eerder posi getest en hadden zij ook wel eerder geweten dat ze zwanger waren.

18. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hmmm :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

nee ik ga toch maar zwijgen ;)

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384