Of voel je dit niet? Ben ik wel benieuwd naar. Werd vannacht wakker met pijn in me buik en was voor mezelf aan het bedenken wat het kon zijn en dacht misschien aan indalen Verloskundige denkt dat er iets knel heeft gezeten of dat de kleine man me beurs aan het schoppen is wat ook een goeie mogelijkheid is
Nee, ik heb het niet specifiek gevoeld. Het enige waardoor ik voel dat ie ingedaald is, is dat als ik na een tijdje zitten opsta ik soms wat druk op mijn liezen/bekken heb. maar dat is alles...
Ik heb het wel gevoeld, heb indalingsweeen gehad. Heel fijn, die duurden vaak wel 10 minuten en kon niet meer lopen of staan . Ik had het al met 33 weken en maakte me veel zorgen, wist ik veel . Verloskundige is toen langsgeweest en kon het hoofdje al voelen! (alles zat nog wel dicht gelukkig) Tot de 36 weken heb ik om de paar dagen die weeen gehad, want Eva ging ook telkens weer iets omhoog. Met 36 was ze helemaal ingedaald en lag ze vast.
ik kon niet meer staan, zitten, liggen, zonder pijn... heel vervelend, van soms steken in mn achterste die niet over leken te gaan of gewoon contenu pijn daar beneden en iedere kleine hobbel in de weg deed al zeer... maar het was "goede" pijn, dus ik vond het niet erg
Ik was net geen 40 weken zwanger en de dokter zei dat ik al 3 cm opening had, maar dat de baby nog iets meer moest indalen. Tot die dag had ik daar nog niets van gevoeld. Hij zei dat ik actief mocht zijn, dus ik ben in de namiddag gaan wandelen (op mijn uitgerekende dag) en toen ik terug thuis was voelde ik een enorme druk naar beneden toe. 's Avonds mocht ik nog eens op controle en de dokter voelde een enorm verschil. Om 23u zijn de weeën begonnen Van het indalen zelf heb ik dus geen pijn gehad, enkel een drukkend gevoel. groetjes, Vicky
ik voelde de baby s'avonds heel erg bewegen en had wat last van weeën. (was net alsof je ongesteld moet worden alleen tja vond totaal geen pijn doen ofzo) Dag erna zag je echt heel duidelijk dat de baby was ingedaald en bleek ook zo te zijn bij controle VK. Dit was met 29 á 30 weken.
heb er sinds vandaag ook heel erg last van, pijn/ steken van onderen, lopen gaat ook moeilijker.. heb morgen een afspraak bij me VK en zal het even vragen.. maar het mag van mij nu wel komen..
He Dames, Hoe voelt het dan? Ik heb namelijk al een aantal keer gehad dat ik het gevoel had dat hij er uit ging floepen! hahaha Net of zijn hoofdje naar op één of andere manier naar beneden schoot. Ik wilde als reactie al mijn benen dichtknijpen voor het geval dat er iets anders mee kwam.. Kan het zijn dat mijn kleine al ingedaald is? Gr. Jeldou
Hier begin ik ook vaker steken bij mijn vagina te krijgen en een vol gevoel tussen mijn benen Ben benieuwd of de kleine dan aan het. indalen is. Volgende week weer naar de VK dan zal ik het weleens vragen
ik heb echt goede krampen gehad. dat ik dacht dat het toen begonnen was. maar het bleken indalingsweeen te zijn. 4 dagen later begon het echt