Ben al ruim 9 jaar een trouwe pilgenbruikster en ook afgelopen tijd geen 1 vergeten. Ben nu 2 dagen overtijd en heb vooral 's avonds een erg opgezette buik en vanaf opstaan tot avondeten misselijk (met brandend zuur) Vorige week lichtroze en donkerbruin bloedverlies gehad en vandaag weer erg donker bloedverlies (elke dag maar een heel klein beetje). Vandaag naar de arts geweest met de klachten en controle gehad. Geen verklaring voor de opgezette buik en geen reden voor tussentijdse bloedingen. Daarom een (urine)zwangerschapstest gedaan, maar negatief. Wel vertelde hij dat de test schijn kon zijn omdat het testen nog vroeg was. Weet dat ik gewoon moet afwachten, maar vraag me af of er iemand is die mijn verhaal herkent (en dan vooral tijdens pilgebruik, migrogynon 30)
Heb zelf de prikpil gehad maar daar was ik al meer dan een jaar vanaf toen ik zwanger was, maar ikzelf heb ook bruin/rood bloedverlies gehad, bleek innesteling te zijn. Maar misschien moet je idd nog even afwachten, en dan opnieuw testen. Of misschien word je nu wat later ongi..
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=89411 hier staat ook iets in over die pil wat jij gebruikt...oftewel die persoon is er ook doorheen zwanger geworden groetjes van Ramona
Mn zusje is door die pil heen zwanger worden. Ik ben ook zwanger geworden tijdens die pil, maar had hem die maand niet goed geslikt. Het kán dus wel!
Ik heb met 5 dagen overtijd zelf thuis getest (Etos huismerk). Deze was negatief dus ging ervan uit dat ik wel ongi zou worden. Ben inmiddels al 10 dagen overtijd en nog niets te bekennen. Wel hele dag door misselijk en moe moe moe. Huisarts wil geen bloedtest doen omdat hij de pil vertrouwt (heb hem keurig op tijd in genomen dus aan mij kan het niet liggen) Iemand een idee?
ik slik ook gewoon de pil nu stedril 30 maar als de apotheek die niet heeft krijg ik migrogynon 30. Afgelopen maand erg laks geweest met de pil slikken, laatste pil afgelopen woensdag genomen en normaliter had ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden..niet dus. Klein beetje bruinverlies maar niet tampon waardig. Verder pijnlijke onderbuik..vlage misselijkheid hoofdpijn veel dromen blauwe aders op tepel. Durf nog geen test te doen..wacht het nog even af tot morgen..maar er zit duidelijk iets niet goed.. Als de test negatief is ga ik naar de dokter..want ik durf niet verder met de pil als ik nog niet ongesteld ben geweest. @ Lotte21; ik zou nog een test doen..en eigenlijk de dokter vragen hoe het dan kan dat je menstruatie uitblijft..10 dagen overtijd is best lang volgens mij..en de pil vertrouwen is naief ..hij kan ook niet goed hebben gewerkt door griep ( overgeven/diarree ) daardoor is mijn tante ook zwanger geworden. Succes..
Wat ik me afvraag..als je geen stopweek hebt maar de pil gewoon blijft doorslikken,dan kun je niet zwanger worden toch? Dat beweerd mijn dokter athans
Bedankt voor jullie reacties. Als er vrijdag nog geen te bekennen zijn ga ik maar een test van een ander merk proberen
@ lotte; succes! Ik ben nog altijd niet ongi geworden, afgelopen zaterdag a zondag had het moeten gebeuren.. Nu een week geleden dat ik mn laatste pil heb geslikt. Gisteren laat in de middag een test gedaan maar deze was negatief...'s avonds koud en rillerig erg moe..zwaar dromen weer en dit alles gaat gepaard met krampen in mn onderbuik die deze ochtend veel erger lijken. Ik heb ook mn temp opgemeten ( niet dat ik weet hoe die hoort te zijn ) gisteravond was deze 37.1 en vanmorgen 36.5 Morgenochtend doe ik weer een test en als deze weer negatief is bel ik gelijk de huisarts..miss voor een bloedtest ofzo... Liefs