Zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Romie, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
    Ik ben onlangs gestopt met de pil. Ik zou eigenlijk afgelopen donderdag ongesteld moeten worden (of mijn cyclus moet in de war zijn).
    Ik heb klachten als moe, misselijk, krampjes in onderbuik 1 dag gehad, vaker plassen, 2 dagen druppeltje rozig slijm.
    Afgelopen zondag een test gedaan en negatief.

Zou ik zwanger kunnen zijn? En wat moet ik doen nog een testje doen of huisarts bellen?

2. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    ALs je pas gestopt bent met de pil, kunnen dit ontpillingsverschijnselen zijn. (Daar kun je trouwens een heleboel over vinden onder het kopje Anticonceptie) Echter dat rozeverlies zou de innesteling kunnen zijn.
    Anders zou ik voor de zekerheid nog eens testen.
    succes
    groetjes Anita

3. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hoi Anita,

Dank je voor het reageren. Ik zal anders morgen nog eens testen voor de zekerheid. Wellicht zal het de ontpillingsverschijnselen zijn, ze lijken alleen zo op een zwangerschap, dat is zo misleidend.
    Ik hoop maar als ik niet zwanger ben dat mijn menstruatie snel komt zodat we voor een volgende ronde kunnen gaan.

groetjes Mieke

4. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Hoi Romie.
    Als ik jou was zou ik inderdaad nog een keer overnieuw testen. Vorige week woensdag deed ik een zwangerschapstest en hij was toen negatief. Ik dacht, weer niet zwanger, maar toen deed ik er zondag nog maar een. Hij graf toen een positieve uitslag aan en gisteren (dinsdag) was hij nog duidelijker, helemaal zwanger.
    Succes ermee meid.
    Groetjes

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Opnieuw testen.. het kunnen goed ontpillingsverschijnselen zijn. Weet dat het gemiddeld één jaar duurt voordat je zwanger wordt... Het KAN natuurlijk veeeeeel sneller! Zeker als je jong en gezond bent!

6. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hoi Allemaal,

Ik heb niet meer opnieuw hoeven testen ben net ongesteld geworden.
    Dan heeft mijn cyclus dus langer geduurd. Weten we dat ook weer voor de volgende ronde. Dank je wel voor jullie reacties allemaal.

groetjes Romie

Deel Deze Pagina