Zwanger Of Niiet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LillT, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LillT

LillT Lid

16 mei 2007
    23
    0
    0
    Student
    Gingelom
    Hallo Iedereen

Kben nu 8 Daagjes Overtyd Maar stel me zoveel vragen

Ik neem een maand de pil Niet Meer In die Maand heb ik Betreking Gehad Ik heb donderdag een testje gedaan Maar die was negatief

ik eet constant Slaap Veel Ben altyd vermoeid En Mn Buik Is hard

Kan iemand Mij Helpen?
    Alvast bedankt

2. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    ik denk dat het eerder onder ontpillen verstaat heb dit ook gehad toen ik er mee stopte en was toen ook nog behoorlijk ziek van geweest..

en anders gewoon ff afwachten een paar dagen en langs gaan bij je ha

3. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    ik zou even een test bij de huisarts doen ..
    misschien ben je nog niet zo lang zwanger,
    dan zit die stof (HCG) nog niet voldoende in je urine
    of het komt omdat je net bent gestopt met de pil.. dan duurt het daarna wat langer voordat je weer ongesteld word

groetjes ;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Idd over een paar dagen de test herhalen.

5. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    hey tacha :) ik hoop echt da ge zwanger zijt!
    ik duim alvast!

6. LillT

LillT Lid

16 mei 2007
    23
    0
    0
    Student
    Gingelom
    Dank u wel :d

7. LillT

LillT Lid

16 mei 2007
    23
    0
    0
    Student
    Gingelom
    Jaa zal ik zeker ng eens gaan doen een testje of gwn langs de arts springen en Beetje bloed laten prikken :)

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik zou even testen (zonder hoofdletter :) )

Dan weet je het zeker!

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Gek op hoofdletters? Daar wordt het een beetje moeilijk leesbaar van, vind ik persoonlijk. Maar ik zal toch even antwoorden op je vraag.
    Ik denk dat het het waarschijnlijkst is dat het van het ontpillen komt. Bij de meeste vrouwen duurt het wel een poosje voor de hele zaak weer een beetje op orde is, maar misschien ben jij wel een van die vrouwen bij wie het gelijk raak is, dus afwachten maar en idd binnenkort een testje doen.

Mag ik nog iets vragen? Je bent nog best jong. Je bent 18 als ik het goed heb gezien. Wil je bewust jong moeder worden? Ben benieuwd naar je redenen.

Groetjes Sanneke

10. LillT

LillT Lid

16 mei 2007
    23
    0
    0
    Student
    Gingelom
    Euhmmm het is een heel Verhaal ik heb ng niet zo lang geleden een Misval gehad en Die zwangerschap was niet verwacht maar toen ik het wist was het toch gewenst en toen heb ik een misval gehad en ben daar wel niet goed van geweest en nu ben ik wel aan het proberen

Dank je voor je reactie

11. LillT

LillT Lid

16 mei 2007
    23
    0
    0
    Student
    Gingelom
    ik heb ook al een tydje last van heeel veel witverlies en sids vandaag een brandend gevoel als ik naar de wc ga deze nacht wakker geworden omdat ik vreselijk honger had

12. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    tja meis het enige wat uitsluitsel kan geven is een positieve test.
    het ontpillen geeft ook de symptonen die jij aangeeft en die lijken ook op zwangerschapssymptonen net als de menstruatie het is heel krom ik heb het ook gehad hoor meis ik dacht ook zwanger te zijn maar ik was dik aan het ontpillen en pas toen ik dacht in ronde 9 van ach weer een gemiste ronde was het raak dus geef je lichaam nog even de tijd

ps ik zeg natuurlijk niet dat het niet kan he alles kan dus na een maand zwanger worden ook maar test nog eens een keer

Deel Deze Pagina