Hoi daar, Ik ben 28, getrouwd en heb een meisje van 3jr. Onverwachts zwanger geraakt in september, zeer welkom ondanks alles. Aan t idee gewend maar wat helaas geeindigd is in een mk met 11 weken. We zijn nu 2 rondes verder en hopen dat we een goed uiteinde krijgen. Mijn NOD is namelijk rond 01-01-2010. Ben opzoek naar iemand welke eveneens in de betuwe woonachtig is, mama is of mama worden gaat/wil.
Nou, ik voldoe toch aardig aan de beschrijving. Ik ben 30 jr, een as mama en afkomstig uit de Betuwe. Woon er alleen niet meer, maar mn ouders wel. Telt dat ook?
@ Djuke: uiteraard is dat ook oke. Waar heb je gewoond als ik vragen mag? Stuur me anders even een prive bericht of via email diaantje@telfort.nl
@ Kwebbelsnoes: Welkom hier. Het leek mij leuk te kletsen over van alles en nog wat EN het zwanger raken/zijn natuurlijk...
gezellig.... hoe lang zijn jullie nu aan het proberen voor de tweede? wij zijn nu in de 3e ronde voor de eerste!!!
Wij zouden november 2009 stoppen met pil, echter had ik op 26 oktober al een positieve test (eind sept laatste ongi gehad). Helaas is dat misgegaan met 11 weken precies. Dit is eigenlijk dus pas de eerste officiele ronde (na de miskraam). We hebben al een meisje van 3 jr.
jeetje wat naar zeg van die miskraam...... ik hoop dat je nu snel weer zwanger mag zijn en dat het dan wel goed gaat!
Ik woon ook in de Betuwe (tussen Culemborg en Tiel in een dorpje), ben 26 en zwanger van ons eerste kindje....
@ Kwebbelsnoes: Het is raar. Zwanger door de pil heen, aan t idee gewend (iets eerder dan gepland), gaat het enkele weken later mis. Dit komt toch hard aan merk ik. Helemaal omdat ik 11 weken was... (al is t vruchtje eerder al gestopt met groeien)...
Ja dat klopt, echter doe ik dat niet enkel met de laatste mk met 11 weken, ook de 3 eerdere (helaas) mk's. Ben er wel helemaal weer bovenop en we gaan er weer voor...
gelijk heb je meid, nooit de moed opgeven......ook jij krijgt weer een prachtig gezond kindje in de toekomst