Hoi allemaal, Omdat ik er toch wat onzeker door word (wat veel vrouwen hier vast zullen herkennen) toch ook even mijn verhaal. Wellicht zijn er dames die hetzelfde hebben gehad of een idee hebben wat te doen. Inmiddels ben ik alweer 8 maanden gestopt met de pil, daarna alle maanden een prima cyclus gehad van 25 dagen. Deze ronde heb ik op 28 juli mijn eerste cyclus dag gehad. Op maandag avond 10 augustus heb ik een positieve ovulatie test in mijn handen gehad, dus mijn eisprong is op dinsdag 11 augustus of woensdag 12 augustus geweest. Gezien mijn vorige cyclussen dacht ik op zaterdag 22 augustus ongesteld te worden :x ik kreeg wat bruinverlies, dit heb ik altijd 1 dag voor mijn NOD. Maar nu ben ik inmiddels nog niet ongesteld, ik zit vandaag op dag 29. Wel heb ik dus al vier dagen wat licht bruinverlies, alleen met het afvegen. Ik heb zaterdag middag een test gedaan, deze was helaas negatief. Ik weet het, bruinverlies is vaak een voorbode voor naderende menstruatie, dit heb ik meestal ook 1 dag van te voren. Maar nu duurt dit dus al 4 dagen en gezien mijn vorige cyclussen ben ik al 'overtijd'. Wat denken jullie meiden, zou dit bv nog een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar duurt dit dan niet wat te lang.? Ik weet het, een testje geeft duidelijkheid, maar dit wil ik donderdag ofzo pas gaan doen (misschien ook wat bang voor de teleurstelling ) Alle tips, ervaringen of wat dan ook zijn welkom! Bedankt
Dames, menstruatie is net doorgebroken! Weer enorm balen, maar weet nu tenminste wel waar ik aan toe ben. Op naar ronde 8, met nu een cyclus van 28 dagen! Liefs!