hoera ik ben ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naomi86, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik ben zo blij als een klein kind! op 15 november 2011 ben ik gestopt met de pil. 18 november ontrekkingsbloeding gehad. en eindelijk vandaag ben ik ongesteld geworden op dag 95!
    ben nog nooit zo blij geweest met mijn menstruatie!

nu maar hopen dat er weer wat regelmaat ik mijn menstruatie cyclus gaat komen!

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Wat fijn meid gefeliciteerd! Ik hoop dat ik je snel mag volgen zit helaas alweer op dag 123 pff....

3. Pumpkin

Pumpkin Lid

18 feb 2012
    76
    0
    0
    Wat fijn voor je! Dat is vast een hele opluchting. Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus:)

@ troelala21 ; hopelijk volg jij ook snel!

4. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is nog aardig snel, bij mij heeft het na het stoppen vd pil nog 8 maanden geduurd voordat ik menstrueerde, dacht dat ik dood ging van angst

5. Troelala21

Dank je! Hoop het ook!

6. Troelala21

jeetje dat is lang!! Ik zou hetzelfde reageren als jou. Ik zit nu al op 4 maanden hoop dat het niet te lang meer duurt word er knetter van!

7. chila

chila Niet meer actief

gefeliciteerd wat fijn!! Nou hopelijk volgt de rest snel,..zit ook al op 121 dagen;)

8. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    pfoee als ik dit zo lees! Ik hoop dat ik gelijk een normale menstruatie krijg...(of niet maar dan wel met het nieuws dat ik zwanger ben haha)
    Ik ben 6 februari gestopt met de pil...zit nu in dag 11 van mijn cyclus

9. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke pil heb je geslikt?
    Ik de Diana 7 jaar lang, het schijnt heel normaal te zijn maar 8 maanden zoals bij mij is wel erg lang, was in juni 2010 gestopt en eind februari 2011 pas weer ongesteld en 7 maanden later zwanger.
    Maak je niet gek en ga niet zoals ik enge dingen lezen op internet daar word je alleen maar angstig en verdrietig van, komt goed kan ik je vertellen.

10. Troelala21

ik heb de micryginon 30 geslikt. Ben vorig jaar alleen zelf een beetje dom geweest door aan de pil, van de pil, aan de pil van de pil. En de laatste maanden tot half januari heb ik heel veel stress gehad en daardoor enorm veel gegeten en aangekomen. Ben in sept 2011 gestopt met de pil, kreeg een ontrekkingsbloeding, ben in oktober de 1e keer zonder pil ongesteld geworden na 51 dagen. En nu zit ik dus vanaf oktober al te wachten op me 2e cyclus....Hoop dat het niet lang meer duurd heb nog nooit zo lange cyclus gehad tussen me 3 kinderen door.....maar goed we wachten nog wel even af.

11. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    ik slikte de microgynon 30. voor 13 jaar.

12. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    uhm dan moet ik even kijken als ik thuis ben hihi weet het niet uit mijn hoofd. Ik heb de pil 9 jaar geslikt en tussendoor een keer veranderd van pil omdat ik bij de eerste pil een menstruatie van 6 weken had...dat was ook niet fijn!
    Het is inderdaad wel zo dat je niet altijd vrolijk word wat je op internet leest, je moet goed in je achterhoofd houden dat ieder verschillend is. Aan de andere kant kan ik het juist fijn vinden om ervaringen te lezen...het is lekker dubbel haha.

13. Q1987

Q1987 Niet meer actief

LOL ik las je titel en dacht echt WTF blij met dr menstruatie
    ik open, en lees verder, en ik ben ook blij voor jou! :D

liefs Q

14. leanne2

leanne2 Niet meer actief

gefeliciteerd :D
    ik plaatste ook zo'n bericht twee weken terug ;)
    zat alleen op dag 63 ofzo? moet ze maar eens even gaan tellen.

ben nu alleen sinds dat ik ongesteld ben geweest al misselijk.. blehh word er gek van. telkens denk ik dat het over is maar dan begint het weer. of dit een griepje is mag joost weten, 1,5 week lang misselijk? dan heb ik liever 1 a 2 dagen goed ziek! of kan dit ook nog steeds ontpillen zijn?

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh fijn man, nu maar hopen dat je cyclus snel regelmatig is.
    Ik zit vandaag op dag 78!! Hoop snel op verandering. :(

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    jeej wat fijn

Ik heb afgelopen vrijdag spiraal laten verwijderen vanmorgen en vanmiddag veel bloed verloren en vnaaf bijna niets.
    Wel ook echt die ongie buikpijn erbij ppfft ben benieuwd wat het inhoudt

17. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Goh wat heb ik dan een geluk gehad eigenlijk. Ik ben 15 jaar aan de pil geweest (microgynon 30 en later de goedkoper vervanger), en toen ik stopte had ik vrijwel meteen een cyclus van 29 dagen. Ik was dan ook binnen 3 maanden zwanger. Na mijn bevalling ben ik niet meer met de pil begonnen en na 10 maanden (dankzij de bv joechei) weer voor het eerst ongesteld geworden met een cyclus tussen de 26 en de 30 dagen. Best goed dus. Wonder boven wonder in januari in de eerste poging weer zwanger geworden, wat helaas een vmk werd op 6 februari. En nu is alles ontregeld. Morgen heb ik een echo om te kijken welke rotzooi er nog steeds hcg produceert en hoop ik er binnenkort op de een of andere manier vanaf te komen (nouja als het nog een vruchtje is mag het blijven zitten), en dan moeten we maar eens kijken wat er over is van mijn mooie cyclus....

Wat ik me afvraag, hadden jullie ook braaf elke 4 weken een stopweek of slikten jullie hem door? Ik vraag me af of dat er iets mee te maken heeft. Ik had namelijk een hele lichte menstruatie met die pil dus ik heb wel altijd de stopweek gedaan.

18. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    op een paar keer na heb ik elke keer een stopweek gehad. ik denk dat ik 2 keer per jaar ofzo de pil doorslikte, dus 2 strips achter elkaar.

19. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Ik begon ook met de microgynon 30 maar de afgelopen jaren kreeg ik bij de apotheek tot twee x toe een andere pil mee wat hetzelfde was als de microgynon 30 zeiden ze. Ik weet het of daar dus misschien mijn lange cyclus van kan komen? Heb ze geteld en waren in de eerste ronde 70dagen. Dus ben benieuwd hoeveel het er nu worden.
    In elk jaar slikte ik af en toe een maand de pil door. Maar dit beviel me niet omdat ik dan het idee kreeg dat ik daarna veel meer ongie klachten kreeg.
    Lig nu inmiddels weer misselijk in bed. Hopelijk gauw wat verbetering. Moet je na gaan wat voor een troep die pil eigenlijk is!

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina