een mooi kerstkado

Discussion in 'Zwanger worden' started by kiwik12, Oct 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hee meiden,

Vorig jaar besloten mijn hubby & ik voor een kindje te gaan!
    in november ben ik gestopt met de pil! na heel wat te hebben geklust nog geen resultaat, zoals er wel meer zijn.....
    toen we stopte met de pil hoopte we eigenlijk op een heel mooi kado voor onze ouders, nu wordt het hopen voor dit jaar, zou toch een super mooi kado zijn!!! wat jullie?

Ik moet over 6 daagjes ongi worden, daarna beginnen we weer aan een nieuwe frisse start :D

xxx

2. Blaak

Blaak Niet meer actief

Spannend! Succes, hopelijk is het snel raak!!

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Daar hoop ik eigenlijk stiekem ook op. Wij zitten nu in de 2e ronde. Heb vanaf vandaag mijn eerste ongi na het stoppen met de pil. Heb op dag 13,14 en 15 posi ovu testen gehad. Dus alles loopt op rolletjes. Was ontzettend blij met mijn ongi vandaag. Was toch maar spannend hoe mijn cyclus zou gaan lopen na het stopen met de pil. Heb gerekend, 14 okt zou ik weer mijn ei moeten hebben, is op mijn verjaardag, dus dat zou een dubbel cadeautje kunnen worden deze maand. Hopen dat het deze maand raak wil zijn, dan hebben we inderdaad een leuk cadeau voor onder de kerstboom! Wens jou veel toi toi deze maand, dat het maar snel raak mag zijn!

_________
    Liefs Amigo

4. babylover21

babylover21 Actief lid

Jul 3, 2009
    135
    0
    0
    @Perfectionn,, dat lijkt me echt super mooi! Mooier kerstcadeau kun je je toch niet wensen! Ik zal voor jullie duimen!

@Amigo1985, dat zou toch wel heel bijzonder zijn als je dan zwanger mocht raken!! Ik zal voor jullie duimen!

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

amigo, dat zou echt heel mooi zijn! erg spannend zeg, flink aan de klus meid!

we toi toi toi'en met zn alles voor elkaar :D
    lijkt me zo een mooi kado

Babylover; spannend voor jou hoor, vandaag je eisprong?

xxx

6. anomiem111

anomiem111 Actief lid

Sep 20, 2008
    330
    0
    0
    @ perfection: Dat zou zeker een mooi cadeau zijn he, wij zijn nu sinds ongeveer september vorig jaar bezig en ik hoop ook echt dat ik zwanger ben nu..morgen is mijn NOD, maar heb geen kwaaltjes ofzo, normaal heb ik altijd krampen in mijn baarmoeder en heb ik paar dagen ervoor al bruinverlies..deze keer alleen op dag 9 na de ovulatie, ook temperatuur ik voor de 2e maand en ik moet zeggen dat dit ons erg heeft geholpen. Want hiervoor hebben we een beetje op de verkeerde dagen lopen klussen..stommie he hahah

Maarja mijn temperatuur is nog mooi hoog dus ik hoop zoo dat het raak is en voor iedereen natuurlijk die nog in spanning aan het afwachten is.

x miem

7. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik ben nu 6 weken zwanger, in november ben ik dan net over de 12 weken.
    Mijn moeder en mijn schoonmoeder zijn in november jarig en dan gaan we op vakantie bij hun (curacao)
    We zijn van plan om het dan pas aan hun te vertellen.
    Ook een soort cadeau voor hun.

8. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    @ perfectionn, ik zie dat wij tegelijk zijn gestopt met depil, ik duim!!!!
    Hoop ook dat we voor t einde vn 2009 een mooie vette tweede streep mogn hebben.
    lfs

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

jellybean: dat is ook leuk zeg van harte gefeliciteerd!!
    en ja een beter kado kunnen ze zich niet wensen denk ik!
    suc6 met je zwangerschap meid!! heb je al veel kwaaltjes?

miem; Ohh meid wat ontzettend spannend zeg. ze zeggen dat je niet altijd iets hoeft te voelen, en wie weet is het deze keer dan wel raak juist omdat je niets voelt!! mijn duimen draaien iniedergeval!! hou je ons op de hoogte?

Helena; oohhhh wat leuk :D laten we hopen dat het echt voor 2010 raak mag zijn, voor ons allemaal!
    we lopen ook niet heel ver van elkaar af :D

xxxxxx

10. anomiem111

anomiem111 Actief lid

Sep 20, 2008
    330
    0
    0
    @Perfection: Ja ik hou jullie zeker op de hoogte.. en ik duim ook voor jullie :D spannend hoor!!

@jellybean: oo wat mooi, dat zullen hun wel super vinden. Het mooiste cadeau wat je hun kan geven is dat ze opa en oma worden..leuk hoor!

Als ik overmorgen nog niet ongie ben dan ga ik een testje bestellen (jaa ik heb ze niet in huis anders wordt ik gek haha) en als het raak is dan ga ik mijn vriend op een leuke manier verrassen..denk iets van een doosje met sokjes erin en de test dan..maarja eerst even afwachten ;)

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

miem,, dat is een leuk idee op die manier je vriend verassen!!!
    Ja inderdaad als je de testjes in huis heb liggen, beginnen ze je te roepen haha dat heb ik hier ook gehad, steeds testen, nu heb ik ze ook nooit meer in huis ;)

liefs

12. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Nee gelukkig niet. Alleen heel moe en heel af en toe misselijk na het eten.
    Verder heb ik tot nu toe veel geluk.

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Gelukkig inderdaad, mazzelaar ;) hoop voor jou dat dat ook zo een beetje daarbij blijft :)

14. anomiem111

anomiem111 Actief lid

Sep 20, 2008
    330
    0
    0
    Ja dat leek mij ook heel leuk, hij vroeg alleen gister wel 'wanneer moet je ongesteld worden?'' dus ik zei owhh over een paar dagen ofzooo..ik weet het niet precies :D

Ja en testen haal ik ook niet in de winkel, heb het 1x gedaan bij de hema en toen begon die vrouw (met een rij achter me) Nouu success heee!!! --> ik dus..ja uh bedankt :)

nou duimen voor iedereen weer en ik hoop dat mn temp morgen hoog is en dat er geen ongi te bekennen is :D

15. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Voor kerst zou wel een onwijs mooi kadootje zijn idd....
    hoop dat jullie allemaal met kerst zwanger zijn, voor mijzelf
    schat ik de kansen niet hoog voor kerst nog maar je weet maar nooit. Succes meiden

16. anomiem111

anomiem111 Actief lid

Sep 20, 2008
    330
    0
    0
    Dag dames,
    Vandaag mijn NOD nog helemaal niks...geen bruinverlies zoals normaal en mijn temp was nog steeds redelijk hoog 36.8 boven mijn temp lijn iedergeval..

SPANNENDDD haha

17. Debbie83

Debbie83 Lid

Sep 15, 2009
    45
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Hier nog iemand die stiekem hoopt op een kerstkado!
    Ik zit nu in mijn 3e ronde en ik dagdroom heel de tijd . Zucht.....

18. JsMama

JsMama Actief lid

Sep 12, 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ach meiden...dat lijkt mij ook zo'n leuk kerstcadeau!! Zijn in april gestopt, maar mijn lichaam doet wat moeilijk.
    Vandaag ongi geworden en nu hopen op geen ongi's meer:p

Ik zal voor iedereen meeduimen voor een leuk kerstcadeau!!!
    duim duim duim duim duim duim duim duim duim

19. 123

123 Niet meer actief

Hey perfectionn,

ik ben ook vorig jaar in november gestopt....
    en ik hoop lekker met iedereen meer voor een cadeautje dit jaar...

20. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik ben vorig jaar eind september gestopt. Heb al meerdere momenten als heel geschikt bevonden. ;) Maar ik duim graag mee voor een mooi Kerstcadeau voor iedereen hier.:)

Share This Page