Pijnscheut rondom lies/schaambot

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door knorretje84, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Allen,

Even een vraagje:

Ik krijg met name wanneer ik erg druk ben, een onverwachte beweging maak of me in bed ineens omdraai vaak een enorme pijnlijke pijnscheut die van mijn lies naar het schaambot toe trekt....Het is erg vervelend en pijnlijk.....

Wat kan dit zijn?
    Zijn dat nou die befaamde banden?

Hopelijk weten jullie het antwoord!

Liefs knorretje84 en kleine frummel

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik voel dat ook en ik denk dat, dat gewoon de veranderingen zijn die je lichaam met zich mee brengen! Ik denk in elk geval niets om je zorgen over te maken!

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja, dat zijn inderdaad je banden. Steekt zo lekker. Ook leuk soms bij het niesen! Meestal trekt het snel weer weg als je rustig aan doet.

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heb ik ook veel last van, zeker als ik een tijdje gelopen heb of veel heen en weer heb bewogen. Ik heb daar trouwens al last van sinds week 6, af en aan.

5. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Ik had er van het weekend ook last van. Vrijdagavond een stukje gelopen(te hard) en ik kreeg in eens last van mijn lies, bekken en buik. Ik moest echt gaan liggen van de pijn. De volgende ochtend was het nog niet over en ik verging van de pijn. De VK maar gebeld en die zei gelijk al dat het mijn banden waren en ik heb waarschijnelijk mijn spier verekt bij mijn baarmoeder. Ik moet veel rust nemen en niet te lang lopen. Nu heb ik nergens meer last van!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Bedankt voor de antwoorden.....Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met deze "pijn" en een geruststelling om te horen dat het iets is wat erbij hoort!

Bedankt.

Liefs knorretje

7. Ik heb er ook last van, vooral wanneer ik erg druk ben geweest of heel veel heb gelopen.

8. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Ik heb er ook veel last van, dat zijn idd je banden. erg vervelend.l

9. En het blijft nog wel even ook ;) hier sinds week 5, en nog steeds regelmatig steken daar bij me liezen.. kan flink zeer doen, helaas niks aan te doen. behalve straks bevallen dan :D

Deel Deze Pagina