Hooi, mijn vriendin is nog steeds niet ongestelt geworden, Ze voelt wel hele erge pijn in haar buik, ik heb vooral de vraag: Is de buikpijn die je voelt voor ongestelheid (dat je het moet worden) hetzelfde als je zwanger bent? ze zit er nu 3 dagen overheen en we gaan vandaag een test doen, Ik hoop dat het goed komt Groeten IK
hoi, ja die buikpijn kan hetzelfde zijn. Maar het enige wat zakerheid geeft is een test, dus die zou ik inderdaad maar doen nu. Mirjam
ze is vandaag al ongetelt geworden, maar ik heb gehoort dat het alsnog kan zijn dat je zwanger bent dus gaan we voor de sekerheid nog een test doen, moet dit na de ongesteltheid of kan het ook tijden? groetent ik en bedankt
hoi, als je ongesteld bent en het is een normale ongesteldheid zoals je gewend bent, dan hoef je echt niet meer te testen, dan ben je niet zwanger. Mirjam
jah dat is zse maar we iwllen alsnog een test doen maar kan dat oko tijdens haa rongesteltheid of er pas pa? groeten thomas en wat is een nadeel van DE PIL?
hoi, je kunt ook nu nog een extra test doen tijdens je ongesteldheid maar nodig is dat dus niet. Ik snap niet wat je bedoelt met je vraag over de pil, kun je dat beter uitleggen? Mirjam
jah, ze witl de pil wel slikker veel voordelen 99% wordt je niet zwanger, maar haar moeder zegt dat je puur hormonen slikt wat bedoelt die moeder daarmee? Gr ik
hoi, je slikt inderdaad wel hormonen, maar het is een betrouwbaar anticconceptiemiddel zonder veel bijwerkingen. Eigenlijk wordt je eigen cyclus stilgelegd en daarom is de kans op zwanger worden minimaal klein. Je moet wel trouw elke dag die pil slikken en er geen vergeten! Als anticonceptiemiddel is de pil de meest gebruikte en de meest betrouwbare, ik raad het zeker aan. Mirjam