Hii ladies. Wil graag even jullie mening weten. Ik vind zelf persoonlijk de oploop tussen de twee nogal magertjes. Of ligt dat aan mij? Tussen deze twee testen zit 3 dagen tijd en de eerste is getest met avondurine. De tweede net. Ben sowieso zulke lichte testen niet echt gewend, want bij mijn 2 zoons had ik echt al knallers 4 dagen voor de NOD. Nja, ik ben benieuwd. Wat zeggen jullie? Bekijk bijlage 423739
Hij is wel opgelopen, maar ik snap wel dat je het liever wat duidelijker had gezien.. Misschien test je beter 's middags/'s avonds? Waar zit je nu in je cyclus?
Zit zelfs nog een 2de tussen van 18 oktober , maar die is zelfs lichter dan eerste (met ochtendurine), dus die heb ik er even tussenuit gehaald, want de laatste test lijkt daardoor ineens heel donker.
Wellicht heb je, je eisprong later gehad? Ik vind zeker de 2e wel positief hoor. toch voorzichtig gefeliciteerd!
Bekijk bijlage 423880 Hier beide droog maar onderste nog niet ingedroogd. Misschien ben ik gek haha. Maar vind het echt weinig voor 3 dagen en 2 dagen na mn NOD.
Ik vind m weinig opgelopen voor 3 dagen er tussen. Bij mij was zo weinig verschil een slecht teken. Hoop dat t voor jou anders is
Ik vind hem ook niet heel duidelijk voor 2 dagen na nod,en inderdaad weinig opgelopen met drie dagen ertussen...Kan je een latere eisprong hebben gehad?
Iedereen maakt anders hcg aan. Je ziet dat hij oploopt maar of het genoeg is? Waarom vraag je niet voor je eigen geruststelling een bloedonderzoek aan bij de huisarts? Deze onzekerheid lijkt me ook niks. Succes!
Onzekerheid is het ook niet, maar zit aan de ascal. En een miskraam terwijl je bloedverdunners gebruikt is niet echt super gunstig zeg maar. Dus probeer er wat op te letten nu.
Snap idd wat je bedoelt.. Hij loopt Wel iets op maar niet denderend.. Geen idee of dit goed of slecht is.. Hoop op een goede zwangerschap!
Lastig is idd niet heel veel opgelopen. Misschien nog een keer testen morgen? Hoop dat alles goed gaat.