hi meiden! ik heb vandaag positief getest! Voel me raar, onzeker (gaat beebje blijven plakken??) maar ook heel blij! Lijkt me leuk om hier met andere begin juni meiden te kletsen!
Hoi Elle! Ik ben ook begin juni uitgerekend.. Lijkt me gezellig om met elkaar te kletsen Ik voel me ook heel blij maar ook vreselijk onzeker! Gisteren heb ik de vk moeten bellen omdat ik vreselijke kramp had die niet overging. Ze zei dat het er allemaal bij hoorde, nouja.. we moeten het nog maar zien, vanochtend was mn test nog dik positief dus wat dat betreft moet het goed komen! Je topic-titel klopt alleen niet, moet volgens mij 2012 zijn
HoiHoi!! Ook in ben begin juni uitgerekend, en lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen!! Wat vervelend dat je krampen hebt gehad,even in de gaten houden en anders weer bellen,...
Gezellig! Oh haha ik zie het idd, die datum klopt natuurlijk. Ik ga even proberen of ik hem kan wijzigen
Hallo meiden, Ik had zaterdag een positieve test in handen!geloof het nog niet helemaal hoor! als deze blijft plakken word het onze tweede. ben geloof ik 4 juni uitgerekend,ga morgen weer een test doen ben benieuwd of hij donkerder is! liefs en tot snel
Leuk Kaar1979! Ben benieuwd naar je test morgen! Het lukt me trouwens niet om het jaartal in het topic aan te passen! beetje suf haha
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ook begin juni uitgerekend. Maar het kan ook nog mei worden omdat ik tijdens mijn laatste menstruatie ook alleen maar bruinverlies had en nu wel een te vroege hele donkere test heb. Dus morgen nog een keer testen met clearblue digital dan maar! Ik geloof er ook nog helemaal niks van haha!
Hoi mama's Ik denk dat jullie in juni 2012 zijn uitgerekend niet in 2011. Maar er was al een juni forum opgestart misschien wel leuk om daar aan te sluiten. kijk maar Allemaal gefeliciteerd!! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/304660-juni-2012-mamas-8.html#post10983216
ik ben 13 juni uitgerekend das meer midden maar vind wel leuk om met mensen te delen dus als het mag voeg ik me graag aan jullie toe
Hier 11 juni dus ben benieuwd. Hebben jullie ook last van krampjes?? Ik weet af en toe niet of het mn darmen zijn of bm heb nogal last van diarree sinds ik positief teste (naja eerst van last en toen teste ik positief) Vreseijk rommelende buik, af en toe weeig en licht duizelig. enorme honger en moe en beetje hoofdpijn