Iemand ervaring met matcare zwangerschaptest strip?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikkie, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik heb hier vanochtend mee getest en een heel heel licht 2e lijntje, mijn vriend zag 'm ook.
    Toch ben ik bang dat het een vals resultaat is ofzo.
    Ik heb de afgelopen maanden nog nooit een positieve of licht positieve test in handen gehad maar toen had ik deze strips ook niet.
    Wie heeft hier ook ervaring mee?
    En wanneer kan ik het beste weer testen? Morgen of vrijdag?
    Ik ga straks naar de winkel om de gewone CB te halen.
    Pfff vind het zo spannend en ben zo bang dat het vals alarm is.
    Ik heb namelijk al dagen vooral s avonds flinke ongikrampen!
    Vandaag is eigenlijk mijn NOD had op dag 16 mijn eisprong...
    Mijn banner klopt dus niet helemaal.

X Nikkie

2. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Nikkie,

Er is hier een topic met foto's van vage zwangerschaptesten.
    Mischien dat die van jou er ook bij staat aangezien deze via de site te koop zijn.

Dan zou je dus kunnen vergelijken en zo ook proberen te achterhalen of we je inderdaad mogen feliciteren.

Een CB test is ook mogelijk, maar voor zover ik weet heeft die een hoge hormoon gehalte nodig om posi te testen.

In ieder geval duim ik voor je en hoop je gauw te kunnen feliciteren.

Krissa

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Heb 'm nog niet kunnen vinden. Hopelijk is hier nog iemand die deze testen kent...
    Het is een erg licht streepje dus misschien niet een goed resultaat? Begin nu weer te twijfelen hoor..
    Morgenochtend nog maar eens testen met een kruidvat test.

X Nikkie

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Klinkt toch wel goed hoor!

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    doe inderdaad nog een andere test maar ik denk dat hij positief is. ik had namelijk ook een heel licht streepje op de mc test en deze werd steeds donkerder naarmate ik overtijd was. als je nog een mc test hebt kun je deze morgen ook doen, waarschijnlijk is het streepje dan al wat donkerder en kunne we je feliciteren

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik ga morgenochtend weer een test doen maar weet nog niet welke.
    Ze zeggen toch dat je hcg zich pas per 2 dagen verdubbeld?
    Doe gewoon morgen nog zo'n matcare strip en dan kan ik vrijdag altijd een kruidvat of clear blue doen.
    Pfff vind het zo spannend en ben aan de andere kant zo bang dat het een vals resultaat is.
    Vandaag is pas mijn NOD dus morgen dan 1 dag overtijd?
    Oei oei ik wou dat het al morgenochtend was.
    Moet ik nu vanavond ook minder drinken? Heb gisteravond een kop thee en twee glazen fris gedronken en moest dus vannacht om een uur of drie ook uit bed om naar de wc te gaan.
    Heb toen om zeven uur getest.
    Hoop dat ik ook zo'n mooie banner kan nemen straks.

liefs Nikkie

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Nou ik help het hopen voor je!
    Duim heel hard voor je hoor!

8. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Matcare testen staan goed bekend. Als er ook maar enigszins een ROZE streepje te zien is, is ie positief. (dus echt roze en niet grijzig van kleur)

9. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Morgen maar weer eens testen, aan het einde van de dag was de test van vanochtend helemaal licht.
    Had trouwens wel die strips he van matcare niet die luxere testen (zie webwinkel).
    Ben benieuwd hoor. Dan duurt een dag lang...

X

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hou er 1tje tegen die je nog niet gebruikt heb en kijk of je verschil ziet! ;)

Grts Lucia xxx

11. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi nikkie

ik had bij mijn zoon ook die testen gebruikt en hoe ligt het streepje ook was, ik was toch echt zwanger!

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja ik zag wel verschil met een niet gebruikte strip (heb een verpakking opengemaakt) en met die waarmee ik getest had. Die niet gebruikte was echt spierwit (ook geen voorgedrukt lijntje ofzo).
    Maar ik vond 'm zo licht dat ik toch begon te twijfelen of het misschien een vals resultaat was ofzo...
    Morgen nog maar een keer.
    Heb ook nog zo'n luxere liggen maar die schijnen weer niet goed bekend te staan? (midstream test matcare) Ik hoorde van iemand dat ze er steeds negatief mee testte terwijl andere testen allang positief aangaven..
    Denk dat ik morgen nogmaals zo'n strip doe.
    Hoop zo dat ik wel zwanger ben natuurlijk maar uit zelfbescherming durf ik nog niet te juichen.
    Ik heb de hele dag door steken in mijn onderbuik en was vanmiddag weer aardig misselijk.
    Nu is het weer beter en ik kan ook wel gewoon eten.
    Gisteravond had ik echt van die ongikrampen, al sinds het weekend s avonds.
    Nou ik hou jullie op de hoogte natuurlijk.

liefs Nikkie

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ben je nu ook zwanger mama2801? Ik las vorige week dat je positief getest had.. maar heb je geen banner? (of het moet nu aan de verbinding liggen dat ik 'm er niet voorkrijg).
    Je had positief en negatief getest?

X

14. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Volgens mij staat er ook een Matcare striptest in mijn album. Ik heb goede ervaringen met Matcare, zowel de ovutests als de zwangerschapstests.

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nikkie met de matcarestrips dacht ik vorige ronde ook licht positief te testen! Heb er toen iets van 7 gebruikt. Maar het streepje moet echt roze zijn, anders is het gewoon een indroogstreepje! Ik duim voor je dat het wel raak is bij jou! ;)

16. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik had een heel vaag lijntje bij matcare strip, een eigen merk da was knalpositief.
    Ik heb genoeg ervaring met matcare strips en als je niet zwanger bent dan zie je géén gekleurd streepje.
    Dus.......... volgens mij ben zwanger!

17. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ervaring! Zie album

18. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik ook ervaring! Zie album!
    (1 dag voor NOD ook een licht lijntje)

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik heb ook zeer goede ervaringen met beide matcare testen die jij noemt, ze geven beide alleen een 2e lijntje als je zwanger bent hoor! Deze hebben geen voorgedrukte streepjes etc :)

20. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Heb vanochtend weer getest, nu ook met de midstreamtest van matcare. En beide positief!
    Ik was er vannacht al uit geweest om te plassen en heb toen na 2 uren ofzo toen ik weer plassen moest urine opgevangen en in een bakje in de koelkast bewaard.
    Het is dus niet eens van de hele nacht maar toch beide positief!
    Ik heb een foto gemaakt van de midstreamtest maar kan m nog niet plaatsen. Heb net een nieuwe en de software nog niet geïnstalleerd.
    Zo stom ik durf nog geen banner te nemen. Ik heb echt zoiets: is het wel waar?
    Omdat ik 2 of 3 dagen voor mijn ei voor het laatst gevreeën heb. In mijn vruchtbare periode maar 2 keer!
    Wat ben ik ook een piekerdoos he!

X Nikkie

Deel Deze Pagina