Zwanger of ontpillen? kweetutnietstress!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinsessebes, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Dag allemaal,

ik ben ook sinds 1 juni gestopt en heb ook een zere onderbuik maar ook de zijkanten van mijn buik zijn erg gevoelig daarnaast ben ik ook misselijk. Als dit ontpillen is kan ik mij voorstellen dat de pil echt niet goed voor je is, jullie wel? Ik hoop dat ik mij volgende maand beter voel. Want als je niet lekker voelt en je kan het er met niemand over hebben vind ik echt vervelend.
    Sterkte allemaal.
    Groetjes Charlotte

2. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Hoi Charlotte,

Je hebt helemaal gelijk. Pas als je stopt met de pil, heb je in de gaten wat voor rotzooi het is. Zoals ik er nu tegenaan kijk, ga ik -als ik weer een vorm van anticonceptie nodig heb- ook niet meer aan de pil. Misschien wordt het dan een nuvaring. Daar zitten veel minder hormonen in.

Het is inderdaad vervelend dat je je zo rot voelt. Ik ken het probleem. Ik heb inmiddels wel veel minder last van de klachten. Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter. Mocht je willen kletsen, dan kun je hier op het forum je verhaal kwijt. Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum. Maar voor zover ik heb gemerkt, is iedereen erg meelevend en niemand vind je een zeur. Dat is voor mij in ieder geval heel prettig.

Groetjes,
    Sonja

3. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is fijn om te horen! Het is ook wel erg lekker als je ergens je verhaal kwijt kunt want alleen mijn vriend weet het en die wil het ook niet de hele dag aanhoren.

Groetjes Charlotte

4. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Ik zie dit topic nu pas. Heb zelf ook zojuist een topic aangemaakt met ongeveer dezelfde vraag. Ik heb ook van die vage klachten.
    Toch ontpillen dus...helaas!

Groetjes,
    Noa

5. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Hee Noa,

Tja, kans is groot dat het ontpillen is, maar je kunt geluk hebben natuurlijk. In ieder geval veel succes!

Groetjes,
    Sonja

6. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0

Hier nog zo'n een!
    Maar bij mij is het echt ontpillen! Ik ben pas net met de pil gestopt, maar mijn pilgebruik is een rommeltje geweest vanaf januari. Ik ben pas getrouwd en zat met mijn hoofd niet bij het innemen van mijn pil zeg maar. Mijn klachten (al ruim een maand): Opgezwollen/harde onderbuik, iets wat lijkt op "bandenpijn" dus heel ver onderin tegen het schaambeen aan aan beide kanten, een opgezette maag, rugklachten onder in mijn rug, mijn borsten doen soms zo'n zeer dat ik niet meer weet hoe ik liggen moet in bed, en ik snoep :( ! Ik hou helemaal niet van zoetigheid! En nu.... ik kan niet van de Jersey Eclairs afblijven, eet zo een hele zak leeg :( Ow.. en ik barst uit mijn BH's..... terwijl ik niet aankom :oops: en ben steeds (dag of 2) te laat ongesteld.

Ik heb mezelf voorgenomen dat ik me niet gek laat maken door mijn lijf. Elk signaal wat ik voel en zie ga ik niet serieus nemen. Mijn lijf is van slag en doet raar door het ontpillen. Als dit nog even doorgaat kan ik nog lang denken/hopen dat ik zwanger ben... en dat heeft toch geen zin. Dus deze gaat pas testen als ze een week overtijd is. Anders maak ik mezelf steeds helemaal gek.

7. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Hee Schiepie,

Erg vervelend he, dat ontpillen. Ik zit nu in mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil. Ik weet dus totaal niet hoelang mijn cyclus is. Zit nu inmiddels op dag 37 en ik word maar niet ongesteld. Afgelopen zaterdag een test gedaan, negatief. Ik probeer mezelf ook niet gek te maken.

Succes!

Groetjes,
    Sonja

8. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    hebben jullie ook ineens weer veel pukkels? Op mijn kin zitten er 4! Grrr.......

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik heb ook sommige klachten , en ik ben 2 jaar gestopt met de pil, ik ga van de week of volgende week mijn urine denk ik inleveren bij de HA voor eventuele blaasonsteking. maar zo voelt het absoluut niet.

10. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Jaaaah, heb ik ook! Ik had 10 jaar lang de dyane-pil. Zo'n twee maanden geleden merkte ik ineens dat ik geen puisterige puber mee was. Ik helemaal blij met mijn supergladde en supergave perzikhuidje. Nu ik gestopt ben met de pil, krijg ik weer puistjes. Mijn huid is gewoon minder zuiver. Boehoehoe! Maarja, als ik snel zwanger word, dan heb ik dat er graag voor over!

Groetjes,
    Sonja

11. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16

hoi
    Ik ben ook pas gestopt met ontpillen. En heb nu inderdaad ook last van pukkels op mijn kin. Al die symptomen van ontpillen zijn toch zo lastig omdat ze lijken op zwangerschaps symptomen. Het maakt me gek :)
    Want heb nu dezelvde symptomen die ik had bij mijn eerste zwangerschap. Ik weet dat het van het ontpillen is maar toch denk ik of hoop ik dat het een zwangerschap is.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb ook ontzettend last van pukkels weer...en niet alleen in mn gezicht. op mn borst enzo ook!
    zoooooooooo frustrerend!

13. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik dacht ook dat 'het' gelukt was... Sinds een maand gestopt met de Diane pil en gestart met Foliumzuur. Veel klachten gehad; misselijk, gevoelige borsten, kramp e.d. noem maar op. Toch ongesteld geworden :(
    Aan de andere kant wel prettig dat ík ongesteld wordt, schijnt bij sommigen ook lang te duren. Dat lijkt me ook weer geen pretje. Ach ja we zitten pas in ronde 1, maar toch was het even tegen vallen.

Ik ben ooit begonnen met Diane voor de pukkels. Ben 4 jaar geleden een aantal maanden gestopt binnen 3 maanden zat ik totaal onder de pukkels. Hoop dat dat niet weer gaat gebeuren, dat zou ik heel erg balen vinden....

Groetjes Sandra

Deel Deze Pagina