Hoi dames! Ik ben een weekje over tijd en vond het dus hoogtijd voor een test. Maar... ik weet echter niet of die nu positief is of niet. Help. Zie foto. Wat denken jullie??? Thanks!
Volgens mij is deze test duidelijk genoeg!!! Je ziet toch wel heel erg duidelijk een +!!! Dus al heel voorzichtig: Gefeliciteerd!!!!!
ooooh... bedankt voor de snelle reacties!!! dus nu heel voorzichtig: joepieeeeee! volgende week toch maar bloedtest. misschien dat de foto een iet-wat vertekend beeld geeft dan de test voor men neus. Groetjes en thx! En voor jullie ook nog veel succes!! Ik duim mee!!!
meis doe anders morgen of overmorgen en kruidvat 2 voor 5 euro testje? dan zie je twee streepjes die zijn wat duidelijker dan + testjes..hoewel deze vrij duidelijk is hoor
Hoi dames, Heb vandaag dus bloed laten prikken... De uitslag van de test klopte! Men HCG was wel nog maar 79 dus zou heel pril zijn (dokter sprak van 2 dagen). Vreemd want ik heb al een week buikpijn. Dus nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Bedankt voor jullie berichtjes terug! Groetjes!
Dankje wel! Ik hoop dat ik hier binnen een aantal weken / maanden dan raad kan komen vragen over men zwangerschap Groetjes uit België