zwanger of ontpillen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tamaratje, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaratje

    tamaratje Niet meer actief

    hallo,
    Ik wilde even vragen,
    Sinds zondag heb ik hele erge last van een harde buik, veel plassen, hartkloppingen en duizeligheid.
    ook heb ik het gevoel dat me buik heel erg dik is.

    Is dit nu ontpillen of wat anders???

    groetjes tamara
     
  2. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    ik denk ontpillen ik heb dat ook gehad ben zelf ook net gestopt met de pil!! maar je kan het nooit zeker weten!!

    als je het echt graag wilt weten zou ik een testje wagen!! en anders afw8 of je ongie wordt

    succes ermee

    Liefs Gesina
     
  3. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi,

    Het kan ontpillen zijn, ik heb zelf ook heel wat vage klachten gehad. Het lijkt me ook wat vroeg aan je banner te zien.

    Kan het niet je eisprong geweest zijn? Dat zou volgens mij ook kloppen als ik je banner bekijk.
     
  4. tamaratje

    tamaratje Niet meer actief

    Nou ik had zondag dus echt hevige pijn in me onderbuik en ook erg raar voelde ik me die dag,
    we zijn die avond ook flink gaan klussen ik had echt zo iets van nu moet het haha.
    Alleen vanaf dinsdagavond voel ik me zo raar.

    Ik kan alleen maar hopen en 14 februari weten we het.
    Het is dan nog wel valentinedag, misschien wel een hele mooie.
    Maar ik juig niet te hard het is pas de eerste keer dat we het proberen, maar stiekem hoop je er toch wel op.

    Ik heb alleen aan me nicht verteld wat we aan het doen zijn, zij heeft 2 kinderen 1 van 6 en een van 8 maanden, ze vind het heel leuk en beld me elke dag wel even.
    zij is al druk aan het kijken naar kinderkamers voor mij.
    En als ik met me nichtje op schoot zit gaat het nog erge kriebelen.
    Hebben jullie dat nou ook????
     
  5. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    dit is ook de eerste x voor mij en jah natuurlijk hoop je stiekem dat je het toch bent je moet er alleen niet te veel over denken anders is het zon terleurstelling :( ik hoop voor je dat het raak is en inderdaad zou het een leuke valentein zijn haha!!

    ik moet morgen ongie worden dus ik moet nog ff afw8 ik weet het echt niet of ik het wordt ja of nee!

    in iedergeval succes er mee

    kuzz Gesina
     
  6. tamaratje

    tamaratje Niet meer actief

    Gesina
    ik hoop dat morgen voor jou een stalende dag word en ik zal voor je duimen...
     
  7. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Duim, duim, duim, duim.

    Silly
     
  8. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    Dank je wel tamaratje :D

    tot nu toe nog niks te zien :(

    KUS
     
  9. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Denk ook dat het ontpillen is, ik was heeeel moe en ook zo nu en dan wat duizelig, die vermoeidheid kwam denk ik ook door mijn 1e "echte" menstruatie, dus een maand na de pilstop zeg maar.
     
  10. bengel

    bengel Niet meer actief

    en tamara??? weet je al meer?
     
  11. tamaratje

    tamaratje Niet meer actief

    Hoi bengel,
    Nou nee ik weet nog niet zo veel, ik had zaterdag een test gedaan, omdat me vriend dat zo graag wilde.
    Nou ja hij heeft het er niet veel over en wou nu toch wel testen, stiekem vind hij het toch ook wel spannend.
    Ik getest en hij was negatief, maar dat had ik hem ook al gezegt dat het veel te vroeg was.
    Sinds gisteren heb ik hele pijnlijke borsten echt me tepels (sorry) Die zijn wit met bultjes, vandaag moeten de :evil: Komen dus misschien heeft het daar mee te maken.
    Ik blijf duimen voor me zelf maar uiteraard ook voor alle andere.
    Ik ben ook nog steeds misselijk dat is echt als ik me bed uit kom en savonds als ik rustig op bed lig tv te kijken komt de misselijkheid ook weer opzetten...

    We zien het allemaal wel, ik heb afgesproken met me vriend dat als ik zaterdag nog niet ongie ben ik weer ga testen!!!

    En ja het is me eerste ronde, dus verwacht niet te veel. maar hoop het stiekem wel. maar dat zal iedereen wel hebben....

    Nou meiden allemaal veel succes, met testen of met klussen!!!

    Groetjes Tamara
     
  12. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    De eerste ronde na het stoppen met de pil kan heel lang duren. En je krijgt dan ook veel symptomen van het zwanger zijn.

    Er is ook kans dat je gewoon op tijd ongi word.
    Het is even afwachten.
     
  13. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    En Tamara...Weet je al iets of heb je al getest :(:
     
  14. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Nou Tamara, we worden hier wel nieuwsgierig hoor!
     
  15. tamaratje

    tamaratje Niet meer actief

    Hoi,

    Nou ik had op 11 feb en 14 feb getest maar 2 x negatief,
    maar tot de dag van vandaag nog steeds geen :evil: te bekennen of te voelen.
    Ik denk dat ik gewoon rustig af moet wachten, een vriendin van mij teste pas na 4 weken overtijd positief, die maakte dus echt heel weinig aan.
    blijven hopen denk ik maar!!!
    En als ze toch moeten komen dan maar liever snel. En naar de volgende ronde!
    Groetjes en jullie ook allemaal succes!!!
     
  16. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Tamara Succes en hou je ons op de hoogte? ;)
     

Deel Deze Pagina