zwanger of ontpillen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by suuzie2, Nov 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suuzie2

suuzie2 Actief lid

Dec 5, 2010
    144
    0
    0
    Hoi ladies..

Ben in September gestopt met de pil, mijn laatste ongi was 15 oktober.. en nu dus een week overtijd.. :( Wel zere tepels, en 2 weken geleden was ik een week lang duizelig.. verder af en toe wat krampen en rugpijn maar geen ongi of zwangerschap (had 4 dagen geleden een testje gedaan en was negatief)

Is dit ontpillen, of zou het een zwangerschap kunnen zijn?
    :(:(:(:( word er gek van!

2. DJR

DJR Actief lid

Nov 9, 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi suuzie!
    Het kan allebei zijn natuurlijk, dus een goed antwoordt voor je heb ik niet.
    Ik heb ook lang moeten wachten op mijn menstruatie in het begin. en de cyclus dagen kunnen nog erg wisselend zijn!
    Ik zou nog een weekje wachten (ik weet dat het makkelijker is gezegd dan gedaan). En dan nog een keer testen, anders contact opnemen bij de ha. succes en hoop dat je positief mag testen over een paar dagen :)

3. chila

chila Niet meer actief

Hoi suuzie, wanneer verwacht je je menstruatie? Zoals je zegt ben je pas gestopt met de pil. Dan kan je cyclus in de war zijn en kan het langer duren voor je ongesteld word. Soms heel lang. Wacht gewoon nog even af en doe anders over een paar dagen nog eens een test. Groetjes Chila

4. linny24

linny24 Actief lid

Jan 2, 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    hoi, suuzie
    4 dagen geleden is alweer een tijd je hcg verdubelt om de dag dus kan zijn dat je toen nog niet genoeg hcg had zou nog een testje doen mischien dat je nou wel genoeg hcg hebt
    duim voor je

Share This Page