Het lijkt wel of iedereen zwanger is. Of heel snel zwanger is geworden. Ik weet wel dat het niet zo is, maar ik word er een beetje moedeloos van. Dan zie je onder een post een handtekening... ronde 2: zwanger. Dus even een topic om niet alleen die negatieve verhalen te zien, maar ook niet alleen de hele positieve, maar gewoon de realiteit. Na hoeveel rondes zijn/waren jullie zwanger?
Met enorm veel mazzel toch in ronde 5 al zwanger geraakt. (veel te korte LF, maar in die ronde een snelle innesteling)...
Hier de eerste na 1 ronde, en de 2e na 3 rondes (niet zo vaak geklust).. Maar mijn zusje 6 en 9 maanden.. Dat is meer gemiddeld..
Dat zie je inderdaad veel. Gister kreeg ik te horen dat een buurvrouw zwanger is (van de 1e), maar veel sneller dan gepland/verwacht. En wij maar proberen, maar tot op heden nog geen succes
Wij zijn nu ruim 2 jaar bezig, maar tot op heden geen beebje... Wel 2 keer zwanger geweest maar helaas ging dit beide keren mis. Nu trouwens even uit de running vanwege een hernia...
Hier een heel onrealistisch beeld. Twee keer in de eerste ronde zwanger.... Geloof dat gemiddeld 9 maanden normaal is, dus ik realiseer me heel goed dat ik ontzettend veel geluk heb gehad. Ik hoop dat het bij jullie ook snel mag lukken! En het is dat je er hier nu echt om vraagt, maar anders loop ik er niet zo mee te koop, omdat ik me kan voorstellen dat het voor sommige vrouwen heel pijnlijk en frustrerend kan zijn om dat te moeten lezen.... Ik zie namelijk weleens onder banners staan: eerste ronde raak. Dan denk ik: ja, leuk voor jou, maar waarom moet je dat er bij zetten... Kan me voorstellen dat ik dat niet leuk zou vinden om te lezen als ik al 2 jaar bezig zou zijn, bij wijze van spreken.....
Hier bij de 1e via MMM na bijna anderhalf jaar en bij de 2e spontaan na 3 maand maar dat is echt een gelukje geweest. Na pilstop is het gemiddeld 9 tot 12 maand
onze eerste zwangerschap na 8 rondes helaas uitgedraait op een miskraam daarna 2 maanden niet ongesteld geweest na die twee maanden waren wij 5 rondes weer zwanger helaas ook een miskraam nu gaan we weer voor ronde 1 en hopelijk is het snel weer raak
Het was hier de 6e ronde raak, was wel bijna 9 maanden verder door lange cyclussen. Hoop dat je snel zwanger mag worden!
Lastig als je steeds hoort dat het snel raak is. Ik ervaar dat ook. Hier al meer dan een jaar onderweg en nog steeds niets. Maar het komt vast.
2,5 jaar bezig geweest en nu eindelijk zwanger van ons eerste kleintje... wel met het verhaal erbij wij zouden 4 okt naar zh gaan om behandel plan te bespreken en 4 sep teste ik positief... dus een valreepje maar wel de mooiste in mijn leven... en ik zag ergens de reactie voorbij komen dat als iemand 2 jaar bezig is zieet bij een ander 1ste ronde raak... dan steekt dat idd.. dat is ontzettend pijnlijk... maar lieverds geef niet op kijk naar mijn verhaal.... en het motto geen bloed geeft moed ! liefs en succes
Dit is ronde 35 en we wachten... Ik heb altijd begrepen dat 6-12 maanden normaal is; en dat 1 op de 6 problemen heeft. De realiteit is dus een beetje van alles.. maar ik begrijp wat je bedoelt dat je voornamelijk 'snelle' verhalen hoort, vind het soms ook moeilijk.
Wij moeten nog beginne dus woj weten nog nie hoe snel het gaat. Maar he isook niet eerlijk om meiden die snel zwanger raken te bekritiseren ondat ze het in hun eonderschrift zouden schrijven, ik bedoel zij zijn terecht dolgelukkig, laat ze lekker? Andersom is het natuurlijk echt niet leuk als je ak 2 jaar bezig bent ;( ...... Maar beetje respect over en weer denk ik zo