in de ochtend positieve ovulatietest en avond negatief.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melia, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik heb een vraag over eisprong en ovulatietesten:

Ik heb woensdag 31 oktober met ochtendurine CB ovulatietest gedaan en heb een heel vaag streepje, heb de normale gebruikt. dus geen dikke streep. Ik ben ervan uitgegaan dat het niet echt positief was. 's vonds weer getest maar dan met CB digital en had dus wel een smiley, de volgende ochtend ook een smiley maar s avond rond 22.00 uur was de cb digital weer negatief, maar heb wel geklust.

Ik heb niet eerder kunnen klussen omdat ik nachtdienst had en mijn man 's ochtends naar zijn werk moest. We liepen elkaar steeds mis behalve op de donderdagavond want toen zat mijn nachtdienst erop.

wanneer sterft het ei af na een negatieve ovulatietest??

2. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Nee je ei springt pas 24 tot 48 uur na je LH piek. Dus op het moment van je eerste echt positieve ovutest, duurt het nog minimaal 24 uur voor je ei springt..

3. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    en dan leeft je ei ook nog eens zon 12 uur, dus volgens mij zit je goed! ;)

4. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    oh, ik hoop het zo!

dank jullie wel voor jullie reacties!

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    ja hoor je zit gewoon goed!

6. LooklikeAnAngeL

5 dec 2011
    33
    0
    0
    Wie kan mij helpen ik had zondag een echt positief ovulatie test maandag tegen 12 werdt toen net wakker ook net zo poitief maar omdat mijn vriend hele weekend weg was kon ik pas vanavond laat klussen ,maar toen was op mijn test wel 2 streepjes te zien maar veel licht ,was ik nu dan te laat ? Streepje was net zichtbaar. Of zit ik als nog goed met klussen

Deel Deze Pagina