Hallo Dames, Ik heb een vraag over eisprong en ovulatietesten: Ik heb woensdag 31 oktober met ochtendurine CB ovulatietest gedaan en heb een heel vaag streepje, heb de normale gebruikt. dus geen dikke streep. Ik ben ervan uitgegaan dat het niet echt positief was. 's vonds weer getest maar dan met CB digital en had dus wel een smiley, de volgende ochtend ook een smiley maar s avond rond 22.00 uur was de cb digital weer negatief, maar heb wel geklust. Ik heb niet eerder kunnen klussen omdat ik nachtdienst had en mijn man 's ochtends naar zijn werk moest. We liepen elkaar steeds mis behalve op de donderdagavond want toen zat mijn nachtdienst erop. wanneer sterft het ei af na een negatieve ovulatietest??
Nee je ei springt pas 24 tot 48 uur na je LH piek. Dus op het moment van je eerste echt positieve ovutest, duurt het nog minimaal 24 uur voor je ei springt..
Wie kan mij helpen ik had zondag een echt positief ovulatie test maandag tegen 12 werdt toen net wakker ook net zo poitief maar omdat mijn vriend hele weekend weg was kon ik pas vanavond laat klussen ,maar toen was op mijn test wel 2 streepjes te zien maar veel licht ,was ik nu dan te laat ? Streepje was net zichtbaar. Of zit ik als nog goed met klussen