Lieve mensen, Al 20 maanden proberen we zwanger te worden. Alles lijkt goed te zijn. De uitslagen van de onderzoeken in het ziekenhuis waren allemaal prima. En toch wil het niet... We willen het een beetje loslaten... Maar hoe doe je dat????? Ik heb altijd maar 1 wens gehad en dat is moeder worden........ Iemand een idee?
Je kan even kijken bij www.thermo-meter.nl dit is een dame die help bij inzichtig in je eigen lichaam en cycl. Je kan haar ook een mailtje sturen voor verdere info. Maar daar heb oor ik veel goeie verhalen over. En kan ook uit eigen ervaring zeggen dat t heel fijn is om dat inzicht te hebben en te krijgen. Ben zelf ruim een jaar bezig en ben via dit forum bij haar gekomen. Het is het proberen waard
hier zelfde probleem zelf een aantal maanden elke 3 dagen in zh echo`s gehad om me cyclus vast te leggen en me eisprong toen natuurlijk op de goede dagen gezelligheid gehad en nog niet zwanger hoe je moet los laten geen idee sterkte
Tja, hoe laat je je grootste wens los??? Ik ben nu net zo lang bezig als jij met het verschil dat ik gelukkig al een zoontje heb. Maar ook dat duurde 17 maanden voor ik zwanger was. Hier alle onderzoeken al 2 keer gehad en alles is goed voor zover ze kunnen zien. Sta je dan...... Ik probeer altijd zoveel mogelijk afleiding te zoeken zodat ik er gewoon niet aan denk, want loslaten kan ik toch niet. En hoe wil je dat ook doen? Je probeert zwanger te worden dus je onder bewustzijn is er toch wel mee bezig. Probeer evengoed nog van elkaar te genieten, en dan bedoel ik niet alleen in de slaapkamer. Misschien dat je iets aan de tip hebt van xiomara, je kan het altijd eens bekijken. Ik hoop echt heel erg voor je dat je wens heel erg snel mag uitkomen!!!!!
Hoe je het los moet laten ben ik na 45 maanden ook nog steeds niet achter... Ja leuke dingen doen, maar het blijft altijd op de achtergrond aanwezig ben ik bang Suc6 meis
Los laten ja.. hoe? het klinkt heel mooi maar volgens mij kan niemand dat "echt" De ene maand misschien wat relaxter dan de andere maand er mee omgaan, maar je blijft toch bezig met je vruchtbare dagen en nadere menstruatie. Tenminste ik wel! @Esther15: mag ik aan jou vragen, omdat je na 17 maanden zwanger bent geworden, want ik lees dat bij jullie ook alles goed was: ben je op de natuurlijke weg zwanger geworden en heb je het die betreffende maand kunnen loslaten of was jij er ook veel mee bezig toen?
Volgens mij kan je niet loslaten als je heel graag je grootste droom wilt laten uitkomen en het lukt niet. We weten er alles van... *zucht* Ondanks alles blijven we geloven dat we papa en mama zullen worden. Mocht het niet zo zijn gaan we samen verder met het genieten van dit leven, want we hebben immers eerst voor elkaar gekozen en hopen op uitbreiding.
Los laten is zo moeilijk. Het lukt me soms... Ik lees dat jullie ook al een tijdje bezig zijn en onderzoeken hebben gehad. Wij zijn wel zwanger geweest maar steeds met een minder prettige afloop. Bij ons is ook alles goed, maar het zwanger worden lukt nu ook niet. Ik probeer te genieten van kleine dingen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Veel succes met zwanger worden. Probeer erin te blijven geloven.
Hier ook altijd intensief mee bezig geweest. Tot zover dat ik het niet meer zag zitten omdat de teleurstelling te groot was elke maand. Toen had ik me de deadline voorgesteld dat ik nog 2 maand probeer en dat ons meisje anders alleen zal blijven en me er ook echt bij neergelegd! dan zouden we een jaar bezig zijn. net deze maand een positieve test ondanks dat ik enkel voor de eisprong heb geklust. Het is niet makkelijk en wij hebben het geluk dat we al gezegend zijn met een kindje! Je hoort wel eens meer dat het op vakantie wel lukt? Misschien wat weekendjes weg plannen, die dan natuurlijk ook net rond de eisprong vallen Duim voor jullie dat het snel ook wel mag lukken! liefs!
Gefeliciteerd met je prille zwangerschap. Dat hebben we in het begin ook gehoord, maar toen de mmm omgingen was dat snel over. Na 3 puncties, 5 tp's, 2 vmk's (de 2e van 2 emmies) en nog 2 cryo's ben ik er klaar mee. Dit gedoe wil ik niet meer. Het vertrouwen in de mmm is weg, maar niet in het het uitkomen van onze kinderwens.
Wij waren zelf iets meer dan anderhalf jaar bezig... Bij ons hielp het dat we onze aandacht op een heel ander project gestort hadden.. Wij waren zo bezig met huizenjacht en de financiële kant bekijken... Bovendien hadden we de hoop in iui opgegeven en was alles al in de startblokken gezet voor ivf... En net toen, toen alle hoop weg was en de aandacht volledig naar een huis ging, was het raak... Het kan toeval geweest zijn, maar voor ons denk k dit van niet... Ook al moest ik ook niets hebben van al die ' as je er niet aan denkt, komt het wel goed'zever...
Je hoort dat inderdaad vaker, op het moment dat je het niet verwacht gebeurt het toch.. Helaas hebben wij dat ook nog niet mee mogen maken. Nu anderhalf jaar bezig, nog niet begonnen aan mmm.. We geven het nog even de kans