onzeker..

Discussion in 'Zwanger worden' started by nad, Sep 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nad

nad Actief lid

Apr 7, 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dag dames.

een tijd terug had ik onderstaande bericht geplaats maar omdat ik nu nog steeds niet weet wat ik moet denken plaats ik hem nogmaals..

ik ben nu meer dan 1 jaar gestopt met de pil. altijd een regelmatige cyclus van 34 dagen gehad.

nu de laatste 3 maanden een van 40 dagen ongeveer gehad. ik zou volgens deze cyclus afgelopen week woensdag ongesteld moeten worden maar nu was ik al 2 weken terug ongesteld dus weer een oude van 34 dagen

nu zit ik met het volgende. normaal heb ik de eerste dag alleen wat donkere bruine bloedverlies een beetje maar. de volgende dag of die avond al word ik zwaar ongesteld. nu had ik vanaf dag 1 tot 3 dat lichte bloedverlies donker bruin alleen bij het plassen. enwat licht rose verder helemaal niets. wel had ik ontzettend buikpijn menstruatiepijn en de hele dag het gevoel alsof ik gewoon zwaar ongesteld ben maar wanneer ik naar de wc ga dan is er gewoon niets.

na 3 dagen kwam om zaterdag tog de menstruatie. voor mijn gevoel wel anders dan anders. deze duurde 5 dagen. dus intotaal met die eerste 3 dagen had ik 8 dagen.. wat normaal nooit zo is normaal heb ik altijd maar 5 dagen en dan ben ik klaar.

hierna bleef ik ontzettend buikpijn houden en mensrtuatiepijn lage rugpijn. ook werk ik ziek.. veel last van mijn keel ik dacht mischien heb ik die andere klachten omdat ik ziek word ofso..:(
    nu zijn we 2 weken verder en ik heb nog steeds lage rugpijn elke dag buikpijn het is menstruatie pijn en gewoon buikpijn me darmen zijn helemaal van streek :) soms zelfs diaree.. verder ben ik elke ochtend misselijk nog niet dat ik moet overgeven maar wel gewoon misselijk..

het rare vind ik dat de menstuatie pijn blijft na 2 weken dit heb ik normaal noooit..
    :(

2. Anjou

Anjou Niet meer actief

Ik zou er voor de zekerheid even een test tegen aan gooien om uit te sluiten dat je toch niet zwanger bent. Als die negatief is kan je het even aankijken tot de volgende menstratuatie. Kijken wat er dan gebeurd, en als je het niet vertrouwd de dokter even bellen en vragen hoe en wat

Sterkte

3. nad

nad Actief lid

Apr 7, 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL

een paar dagen terug een test gedaan en die was negatief dus nu durf ik er geen meer te doen. ik wou nog 1 week wachten..

ik hoopte alleen dat er mischien iemand is die ook zo iets heeft meegemaakt:( en weet wat ik er van kan denken

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Als je die klachten blijft houden is het misschien verstandig om naar een dokter te gaan? Misschien heb je wel gewoon een cyste? Heb ik helaas regelmatig gehad in mijn eierstokken en dat is en blijft pijnlijk, ben er zelfs 1 keer aan geopereerd omdat die bleef zitten en steeds groter werd en met een doorsnee van 5 cm hebben ze toch moeten opereren.

Wil niet zeggen dat jij een cyste hebt maar denk dat je bij een pijn die je niet kent altijd naar een dokter moet gaan om gekke dingen uit te sluiten toch?

5. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    Tja, het kan zo zijn dat het misschien een vroeg mk was, waardoor jouw lijf harder heeft gewerkt om iets af te stoten.
    Hopelijk ben je gauw weer van de klachten af en op weg naar een normale cyclus

Share This Page