zwanger of ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door driessen, 26 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Dat vraag ik me ook af, ben ongesteld geweest tot 7 januari. Gestopt met de pil.. die ik zeker 10 jaar geslikt heb. Ongeveer naar 8 dagen, een paar rare steken in me buik.. de dag daarvoor, en erna hebben we "geklust". Vervolgens een week later raar gevoel in mijn buik, met lichtroze afscheiding wat beetje bruinig werd en veel slijm. Nu heb ik ook last van mijn borsten.. heb een test gedaan. Maar natuurlijk veel te vroeg, mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar begin steeds meer te twijfelen dat het ontpillen is.. iemand ervaring met gelijk zwanger na dat je gestopt ben met de pil?

2. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Op dit moment ben ik ook aan het ontpillen. Zou vandaag ongesteld moeten worden. Deze hele maand last gehad van hoofdpijn, moe, misselijk, pijn in mijn lies etc. Ik denk ook steeds, is dit een zwangerschap of ben ik gewoon aan het ontpillen? Bij het stoppen van de pil kan je zulke symptomen krijgen waardoor het net lijkt dat je zwanger bent. Maar de kans is wel klein op gelijk een zwangerschap. Maar wie weet! Veel succes.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113

Deel Deze Pagina