Na gister het nare nieuws te horen gekregen dat we nog 3 maanden door moeten & als het niet gelukt was een hsg & beginnen met hormonen. Bekroop me een gevoel, net getest.. Ik weet het is dom als je woensdag pas ong. Moet worden. Had een posi ovulatietest op 13 januari. Zie ik écht wat of beeld ik me wat in?
Ik zie hem heel duidelijk! Gefeliciteerd! Heb dit zelf afgelopen maand ook gehad en geloofde niet in lichte streepjes maar het is toch ECHT zo! Helaas bij mij een vroege miskraam geworden.
Dank jullie wel, kan natuurlijk nog alle kanten op. & ben aan de ene kant heel voorzichtig.. Maar jeetje sta gewoon te trillen op mn benen... Mn man loopt met een grote grijns door het huis haha Heel onwerkelijk!! Na alle ellende, toch weer zwanger! Nu duimen dat het oké mag blijven gaan & hopen op een plakbeeb!
Heel duidelijk! Vooral om dat het (volgens mij) een action test is. Als hij daar al zo goed op te zien is, lijkt me me wel duidelijk Gefeliciteerd!
Een mooie roze streep hoor! Gefeliciteerd! Als je nu een 2v5 zou doen dan zou hij al redelijk knallen denk ik.