Wanneer je de uitslag krijgt hangt af van hoe de dringend de gyn het aanvraagt. Spoed is dezelfde dag, anders vaak na 1-2 dagen. Maar belangrijk is dus om minimaal 2x bloed te laten prikken met een dag of 2 ertussen. Dus morgen en dan vrijdag weer.
nou ben terug , heb een echo gehad. Omdat ik geen bloedverlies heb, en er op de echo een belletje (bubbeltje )met vocht te zien is ( weet ff niet hoe ik dit het beste kan verwoorden). De gyn vond dat het eerder op een zwangerschap van 2-3 weken vond lijken dan een belletje met bloed. hij zei dat vocht of bloed beide als zwart verschijnt dus verschil was nu niet te zien. Ik moet over een week terug komen, als het wel een zwangerschap is dan zal hij dit mogelijk wel dan met zekerheid kunnen vaststellen. En als het dan geen zwangerschap is dan gaan we er vanuit dat het een belletje bloed is, en dan kan ik opnieuw gecurreteerd worden een week later en dan zal er vooraf weer eerst een controle echo worden uitgevoerd. Hij adviseerde om vooral niet door te gaan met zwangerschapstesten , kan verwarrend zijn, maar wel goed op mijn lichaam letten qua klachten in tussentijd. Ik verlies geen bloed en heb geen klachten dus volgens hem is er ook geen sprake van spoed. Ben dus eigenlijk geen snars wijzer. Er is geen bloed geprikt, dit was volgens hem niet nodig.
Een zwangerschap van 2-3 weken kan niet omdat je dan veelal nog voor of net na de innesteling zit en dan is er nog niks te zien op een echo. Ik zou gewoon wel door testen om de dag. Raar dat hij geen bloed wilde prikken. Dat zegt veel meer dan de echo van vandaag.
Ik ben eerlijk gezegd niet met een fijn gevoel weggegaan en heb ze net terug gebeld en dit ook gezegd en gevraagd om een andere arts Ze gaan overleggen en wordt teruggebeld vandaag of morgen. Ik ga zeker wel door testen, ben het helemaal niet eens met deze gyn. Ik vond het ook maar vreemd dat hij zei een 2-3 weken Zw te zien. Bloedwaarden vond hij niet interessant omdat dat volgens hem ook geen uitsluitsel geeft, apart toch ?
Had vanmorgen al testen gehaald , zo net gedaan. Zal over 2 dagen weer opnieuw testen. ( ik ben een avond tester , dwz mijn urine is savonds altijd geconcentreerder en testen zijn ‘savonds altijd meer donker. Zal proberen de testen op dezelfde momenten te doen de komende dagen.
Hij lijkt nog wat meer te zjjn afgelopen. Ik zou geen cb test meer doen hoor. Zonde van je geld. Gewoon streepjes testen.
Ja ik had deze nog liggen ga ik zeker niet meer kopen. Heb een hele partij k2v5 gehaald hopelijk zijn ze gauw negatief.
Met zo'n laag hcg, is het onmogelijk om op de echo al een zwangerschapsring te zien. Raar dat de gyn geen bloed prikt hoor! Aan de hand van die waarde kan hij namelijk zien wat hij kan verwachten op de echo. Maar ik zie idd ook afloop, zo super zijn natuurlijk dat je er bijna door bent nu en dat laatste restje snel je lijf uit gaat
Ja ik was een beetje van m’n stuk gebracht, maar deze man was zo overtuigd van zijn beweringen. En wuifde een beetje alles weg wat ik zei. Ik ben nooit zo sterk op dat soort momenten dus ben gauw van de ja en amen, tot ik dan in de auto terug zit en denk gatver dit was zo niet oké… Ben vandaag in ieder geval nog niet terug gebeld en zal morgen ook wel niet gezien het Hemelvaart is. Ik ga om de dag blijven testen en hopelijk lost het zich zo vanzelf op en kan ik snel een menstruatie of bloeding verwachten.
Ik zie het weer wat rooskleuriger in allemaal ! Testen lopen eindelijk aanzienlijk af! Ik verwacht over een dag of 3/4 mijn menstruatie , hopelijk raak ik dan alles kwijt en test ik erna dan eindelijk Omo wit. Voel me nu toch iets minder bezorgd !!! grote wijze les. Na MK +curretage is het gewoon mogelijk om ruim 7 weken nog hcg in het lijf te hebben. Ik wil gewoon vertrouwen hebben in mijn lijf dat het dit zelf kan oplossen en m’n lijf neemt gewoon de tijd.hopelijk kan ik de her curretage hierdoor overslaan want eigenlijk wil ik dat helemaal niet weer ondergaan. mijn urine is ontzettend troebel en dit wijst volgens mij op bloed wat eraan zit te komen. In dit geval goed nieuws. onderste test gedaan vanmorgen om 07:20
Kan aan mijn ogen liggen, maar hij lijkt vandaag te zijn opgelopen. Testte je elle keer met ochtendurine?
Nee, ik heb alle momenten van de dag getest , dus denk dat het wel klopt dat deze nu iets donkerder lijkt maar alleen omdat dit dan meer geconcentreerd is hoor ( ben me hier bewust van ) Ik ga proberen morgen niet te testen en dan pas zaterdag weer om 07:20. ik heb nog 5 k2v5 testen en heb 1 Kruidvat dipstick plustest maar die ga ik niet gebruiken , die bewaar ik voor een volgende ronde. de foto die ik eergisteren heb gepost van 23-05 is aanzienlijk donkerder dan vandaag en die was nota bene van een avond test. Ik wil die oude testen niet te lang laten liggen omdat ze zo geel worden en de vergelijking steeds lastiger wordt.
Plustest kan je beter weggooien, dat zijn rottesten Ik zou vanaf nu elke keer met eerste ochtend urine testen (als je dat vandaag ook hebt gedaan) en dan die met elkaar vergelijken.
ja, ga ik zeker doen ! Ik was de afgelopen dagen zo’n nerveus wrak dat ik zodra ik er teveel aan dacht ging testen. Ik voel me nu iets meer rustig over alles en was behoorlijk in paniek de afgelopen dagen omdat ik me echt zorgen maakte over zo’n lange tijd hcg. Sorry hoor echt een paniek zaaier soms. ik had de plus test nog over van de maand dat ik de MK kreeg en las er idd niet veel Goeds over dus heb die toen ook niet gebruikt ! Zal er vanaf blijven haha. ga zaterdag zeker op het zelfde moment met ochtend urine testen. Mijn lichaam voelt alsof er een ongi aan komt , en dat stelt mij ook best gerust. Ontzettend bedankt voor je goede en fijne adviezen en delen van je kennis. Ik zal nog wel posten tot ik het resultaat heb waar ik nu naar zoek en dan hopelijk een nieuwe schone ronde in.
mag vandaag toch bloed prikken ! ( ben vergeten een test te doen, heb geplast vanmorgen en niets opgevangen was nog niet helemaal wakker) bloed test geeft waarschijnlijk toch meer inzicht.
Ok eigenwijs toch net een test gedaan , Etos standaard test ( te gebruiken vanaf datum verwachte menstruatie . Moest eigenlijk niet plassen dus weet niet hoe betrouwbaar dit is met laagje 0,5 mm urine uit een beker. test is nu 3 minuten oud. Gelijk foto gemaakt. Volgens de bijsluiter meet deze net als de k2v5 al 25hcg. Zie geen verschil met gister. Daalt dus nog langzaam erg frustrerend. eigenwijs maar wil graag weten wat voor streep er past (als ik hopelijk maandag de uitslag krijg ) bij de waarden van de bloed test. geen klachten vandaag behalve de maandelijkse normale klachten alsof mijn menstruatie zich ieder moment kan aandienen. Enige wat ontbreekt is de gespannen borsten. En bij de zwangerschap van maart- begin april had ik vrijwel voor m’n verwachte periode echt al een cup groter en hele pijnlijke borsten. Dit heb ik nu allemaal niet. En ontzettende cravings naar chocola wat ik echt alleen heb als mijn menstruatie zich aandient.
ik vind de test toch wat donker maar dit is een andere test dan de k2v5 dus nu baal ik van mezelf omdat ik niet weet wat het verschil is met deze testen en of het normaal is dat deze Toch na 5 min zo donker opdroogt. We zijn nu poosje verder na het testen ongeveer 30 minuten en de test is echt geen Tuur streep ….(en omdat ik echt uit een mini laagje urine deze test heb gehaald schrik ik toch van het resultaat en misschien moet ik straks alsnog een k2v5 doen??!?!)
ja ik zit mezelf helemaal gek te maken met testen ook al zeg ik steeds ga ik niet meer doen te vaak. Die urine test uitslagen zijn veel te verwarrend. Heb net m’n Etos test gepost en ben er een beetje van geschrokken. Nu gauw bloed prikken ! En maandag idd een tweede keer.