Je vergelijkt nu 2 verschillende testen/merken met elkaar. Dat moet je nooit doen want ondanks dat ze allebei vanaf 25 meten, zit er wel degelijk een verschil in gevoeligheid. Ik snap dan ook niet waarom je niet gewoon een kv 2v5 hebt gedaan waarvan je er nog hebt liggen, want nu weet je nog niks Morgenochtend dus even een nieiwe kv 2v5 doen en vergelijken met de kv 2v5 van gisterenochtend.
Ik heb net gerageerd op je etos test. De verwarring heb je nu deels helaas zelf veroorzaakt door met een ander merk te testen. Niet meer doen dus
Die test is de enige die ik met ochtend urine heb gedaan, de andere zijn lichter omdat ze of in de middag of avond zijn gedaan. Ik ben niet zo stipt geweest en dat is nu echt alles behalve handig of betrouwbaar . Dus helaas zegt die ‘oploop’ nu niet echt iets haha.
Toch een test gedaan vandaag. ( onderste test op foto) Wat trouwens volgens mij ook belangrijk is, in bloed testen is de waarde ‘puur’. En kan daar al veel lager zijn dan in de urine omdat dit afval is en de concentratie hcg daarin hoger kan lijken maar dus niet is. Ik vind de k2v5 nu wel sterk aflopen en met bovenstaande in gedachte klopt dit en word ik er ook steeds geruster op dat het langzaam maar wel goed afloopt. Dat de test dus zo licht is maar wel pos test aangezien deze test al rond de 25 hcg meet …klopt naar mijn idee dus wel want in mijn bloed zal het waarschijnlijk wel al lager zijn dan de 38 van gister gemeten. Urine loopt volgens die theorie gewoon iets ‘achter’ op de realistische bloed waarden. Dit geeft mij een goed gevoel. Omdat ik na de onttrekkingsbloeding geen menstruatie heb gehad weet ik nu niet waar ik in mijn cyclus zit of ik überhaupt wel een cyclus heb. Ik heb behoorlijk wat pms klachten nu dus ik hoop dat m’n echte menstruatie zich nu snel gaat aandienen. Mn gevoel zegt dat dit wel goed gaat komen.
Mijn menstruatie is doorgebroken !! Het is heel mild en nu nog roze/bruin maar heb ook alle ongi klachten die ik altijd heb !! Ik denk dat ik best tevreden mag zijn dat mijn lichaam toch de cyclus zo snel heeft herpakt ondanks het hcg wat nog aanwezig is ! Ik ga een nieuwe ronde in! met veel goede moed. Heb vanmorgen wel nog een test gedaan, toen had ik al roze bij afvegen. test was super licht! verwacht morgen een flinke daling bij bloed prikken of hopelijk gewoon negatief. -Menstruatie 24 februari -25 maart positieve test * -8 april curretage bij 6w mk + 10 dagen vloeien -2 mei ontrekkingsbloeding na 21 dagen ac/pil -29 mei nieuwe menstruatie - ( hcg in bloed ruim 7 weken na curretage ,zal die nog blijven updaten tot het <5 is, voor evt vrouwen die ooit met soortgelijke vraagstelling komen te zitten) denk dat zo’n lange tijd trage hcg afbraak uitzondering is maar het komt dus wel voor helaas.
Wat fijn dat je menstruatie nu komt en de testen aflopen Hopelijk snel hcg vrij zodat er een nieuwe cyclus kan starten.
de uitslag van gister bloed prikken was 16! Deze menstruatie spoelt de boel hopelijk goed schoon. Volgende week maandag prik ik weer en dan krijg ik ook een echo ter na controle om goed te kijken of alles schoon is. Ik begin ook met temperaturen om te kijken of ik hopelijk deze cyclus dan een eisprong heb. Bedankt voor alle hulp en adviezen nogmaals.