Hallo allemaal, ik zit met een vraag en hopelijk heeft iemand van jullie hier ervaring mee. Ik heb een korte luteale fase (dagen tussen ovulatie en menstruatie) van 10 dagen precies, iedere maand. Ik weet wanneer mijn ovulatie was want ik heb getest. Ik ben vandaag precies 1 dag overtijd en wil eigenlijk morgen testen. Men zegt altijd: wacht tot je voorbij NOD bent maar in mijn geval is morgen nog steeds maar 12 dagen na ovulatie. Gaan zwangerschapstesten altijd uit van een lf van 14 dagen of kan ik morgen gewoon testen zonder mezelf gek te maken. Alvast hartelijk dank!
Dankje jeansflower. Gefeliciteerd met je zwangerschap. 9dpo is snel! Was net toevallig bij de kruidvat maar vond die testen te duur. Daar ben ik echt te gierig voor, zeker als ik thuis al normale heb liggen en slechts wat meer geduld nodig heb. Heel de dag moet ik plassen en denk ik:”het zou toch niet.” Maar de onderbroek is nog hagelwit dus ik ben nog hoopvol ga t morgen denk gewoon proberen.
Dankjewel baby90 bij mn eerste zwangerschap heb geen zwangerschapskwaaltjes gehad dus ik merk dat ik nu erg focus op het uitblijven van mn menstruatie als enige richtlijn. En morgen hopelijk de test! Bedankt voor je reactie!
Een test kijkt naar hcg en niet naar je cyclus of dag van cyclus, dus je kunt morgen testen en kijken wat er gebeurt!
Daarom ook mijn vraag, is er bij een kortere lf genoeg hormoon na NOD, aangezien er toch minder dagen zijn waarop hcg opgebouwd kan worden. Morgen gaan we het zien. Bedankt voor je reactie.
Ok ik heb met beide geen ervaring sorry Dus kan je niet vertellen of die al snel hcg oppikken. Succes morgen!
Ik zou gewoon een testje wagen hoor, zeker omdat je zegt overtijd te zijn. Hier op 9 dpo positief getest en mijn LF wisselde steeds tussen de 9 en 11 dagen. Ik ga duimen voor je!
Er is niet n korter aantal dagen om het op te bouwen. Werkt gewoon hetzelfde als bij ieder ander! Alleen word jij normaal dan 11 dpo al ongesteld en ik bijvoorbeeld pas 14... Als hij altijd 10 is, dan is er best n aardige kans dat het nu raak is en kan je prima al testen. Er zou zeker een streepje te zien moeten zijn dan! Succes!
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb getest en het testvenster was net zo wit als mn onderbroek . Oftewel: geen zwangerschap en ook geen menstruatie. Ik heb gelukkig een druk weekend op de planning dus ik laat het ff los en test bij het uitblijven van mn menstruatie maandag nog een keer. Blijkbaar na 6 maanden een lf van 10 dagen nu een langere.... Nogmaals bedankt, dit forum is echt een uitkomst en een heel fijn weekend allemaal.
Bijna onmogelijk ik heb testen gebruikt en toen ze donkerder werden ben ik overgegaan op de digitale versie om zeker te zijn. Ik heb twee dagen een positieve test gehad en ben uitgegaan van 24u na de laatste test. Zodra mn menstruatie doorkomt of in een uitzonderlijk geval ik nog positief test laat ik het weten