Hmm nee dat denk ik niet. Ik heb namelijk op 3 juli een positieve ovulatietest gehad en op 4 juli een negatieve. Of ik heb meerdere eitjes gehad maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk en heel veel later springen ook. Ik denk eerder een late innesteling. Dan zou de termijn 2-3 ook kloppen. Kans zit er ook in dat het niet goed is en ik teweinig HCG aanmaak voor de termijn. Daar hou ik uiteraard ook rekening mee. Ik ga straks bloed prikken. Maandag even een telefonisch consult met de gyn. We gaan het zien.
Maar een posi ovu is geen garantie dat het ei ook daadwerkelijk gaat springen . Stel dat je ei wel op 4-5 juli was, dan zou de innesteling dus pas rond 19 juli zijn geweest (gezien de kv test) en dat is dan op 14-15 dpo en lijkt me wat onwaarschijnlijk Alleen een echo over een week of 2 zal opheldering kunnen geven . Bloedprikken zal geen termijn geven . Je kan wel maandag opnieuw bloedprikken om te kijken of de hcg waardes goed oplopen. En de 2-3 is maar een indicatie. Ik had namelijk al een 2-3 op 10 dpo
Ik denk dat je laatste menstruatie een innestelingsbloeding was. Heb ik tot 2x toe gehad (bij zwangerschap zoontje en bij de vorige, die misliep).
Ik heb vandaag bloed geprikt. Maandag krijg ik de uitslag en wanneer ik voor een echo mag. Spannend dit. Ik hoop dat alles goed zit.
Is het al maandag? Ik wil de uitslag van het bloedonderzoek hebben..... Het voelt zo onwerkelijk! Ik blijf naar dit plaatje turen (onderstaand, zijn de testen van afgelopen dagen) en ik snap er nog steeds niks van (en wij proberen al 2 jaar dus ik ga al een tijdje mee met zwangerschapstesten, cyclussen etc).
Ik heb een HCG waarde van 280. Voor 6 weken vanaf innesteling is hij dus zeker te laag. Ik gok nog steeds op een late innesteling, ik heb namelijk op 19 juli nog getest en toen was de test negatief. Dus dan zou de bloeding op 21 juli een innestelingsbloeding kunnen zijn en dus ben ik nu pas 3 weken zwanger.....denk ik. Miskraam is ook nog een scenario. Nou we wachten weer af .