Te licht voor NOD?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nev, Jun 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    Vandaag tweede test gedaan, zit nu op Nod (en waarschijnlijk 14 dpo). Vind de test zelf wel erg licht voor NOD. Binnen vijf minuten was hij zelfs lichter dan toen ik de foto nam, wel roze maar alleen met flink licht te zien. Wat denken jullie?

Heb al een week licht bloedverlies (had ik bij eerste zwangerschap overigens helaas ook al). Geen kwaaltjes die ik vorige meer wel had.

Attached Files:

2. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    Dit was dinsdagochtend

Attached Files:

3. Fadim

Fadim Actief lid

Aug 11, 2014
    473
    187
    43
    Wanneer was je ei? Had je ovultesten gebruikt of getempt? Mssn is je ei wat later gesprongen.?! Ik zie wel streepjes op beide fotos. Spannend

4. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    Ben behoorlijk zeker dat ik nu 14 dagen na mijn ei zit. Had die ochtend echt steken bij 1 eierstok. Daarnaast ben ik al uitgegaan van langste cyclus die ik heb gehad (31 dagen). Bij dochter was de streep 1 dag voor nod duidelijker. Maakt me wel onzeker.

5. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    Ik vind hem wel donkerder vergeleken met dinsdag !
    Maar niet iedereen maakt snel hcg aan dus wie weet .
    Spannend meid ! Duim voor je !

X x

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,934
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Steken/pijntjes duiden vaak op de laatste groeispurt van het eitje.
    Ik denk dat hij dus later is geweest ;)

7. Butterfly2388

Butterfly2388 Actief lid

Mar 4, 2014
    346
    0
    16
    Rijswijk zh
    Bij de eerste heb ik pas 16 dagen na mn ei positief getest met een lichte streep. Vind het er hoopvol voor je uitzien. Ik duim mee voor een knaller over een paar dagen!

8. Tigra

Tigra Bekend lid

Dec 15, 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had ook zo'n test met 14 dpo. Ben ruim 13 weken zwanger 😉

9. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    Fijn die bemoedigende berichten! Laat het jullie weten. Het is pas ronde 1 maar wil graag weten waar ik aan toe ben.

10. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    Kon t niet laten om vanmorgen toch te testen. Helaas is t streepje lichter. Weet nu vrij zeker dat het niet goed zit, hoop dat mijn lichaam het zelf snel oplost. Hoop een volgende ronde op een mooie knalstreep

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,934
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Hmmm ronde 1 dit.
    Geen ovu testen gebruikt.
    Het kan zijn dat hij gereageerd heeft op je eisprong.

Mocht je nou "overtijd" gaan en dus pas over 2 weken ongesteld gaan worden dan heeft ie op je eisprong gereageerd.

12. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    Zou kunnen maar is erg onwaarschijnlijk. Heb nog nooit een langere cyclus gehad dan 31/32 dagen. Zowel voor als na mijn eerste zwangerschap niet. Denk dat er geen goede innesteling is geweest of iets dergelijks. Wil wel eens ovulatietesten proberen om te kijken hoe mijn cyclus nu zit, maar weet nu niet meer wanneer ik moet beginnen.

13. LMI

LMI Bekend lid

Jan 21, 2014
    655
    54
    28
    Female
    Jammer Nev, Veel succes verder.
    Ik denk dat je moet wachten tot je ongesteld wordt en dan in de week na je ongesteldheid moet beginnen met ovulatietesten. Waarschijnlijk ben je dan vroeg genoeg om je ovulatie niet te missen en zicht te krijgen op je cyclus.
    Het zal vast bij iedereen anders zijn, maar ik heb inmiddels de ervaring dat ik pas hoef te beginnen met ovulatietesten wanneer mijn afscheiding begint te veranderen richting waterig. Vaak duurt het bij mij dan nog een paar dagen voor het eiwitachtig wordt. Ik hoefde de afgelopen maand ook maar 4 ovulatietesten te doen om mijn ovulatie te vinden (gebruikte overigens wel de clear blue smileys dus dat ik gemakkelijk dan beoordelen of het lijntje wel donker genoeg is).
    Maar wanneer je dit voor het eerst doet, zou ik het zekere voor het onzekere nemen en op tijd beginnen en doortesten tot je zeker weet dat je ovulatie geweest is.

Share This Page