Klopte bij jullie het bakerpraatje dat een jongetje mooi maakt, dus mooi vol haar en een gave schone huid (dus geen pukkeltjes) Ik vermoed namelijk zelf dat ik weer een jongetje ga krijgen (puur intuitie) alleen ik merk dat ik tijdens deze zwangerschap wel iedere dag 1 puistje ontdek en dat was bij mijn vorige zwangerschap van een zoon helemaal niet!! (DENK IK) hoe zien/zagen jullie eruit??
Ik ben niet eerder zwanger geweest van een meisje, maar ik voel me wel mooi. Ik heb minder huidproblemen dan voor de zwangerschap.
Ik zit ONDER de puistjes mn haar valt uit en is dof en futloos en ik krijg een zoon.. dus het klopt niet...
oooh maar je bent neem ik aan toch wel blij dat je een zoon krijgt of had je liever een meisje gehad?
Ik heb nooit last van pukkeltjes en nu ook niet mijn huid is nog steeds hetzelfde als voor de zwangerschap. Mijn haar is wel wat droger geworden en ik krijg een jongen. Mensen zeggen wel dat ik erg straal maar weet niet of dat speciaal bij een jongen zo is.
mensen weten aan mij al dat ik zwanger ben zonder dat ik iets zeg, ik schijn ook te stralen! volgens mij maakt het hiermee niet uit jongen of meisje
Nee inderdaad maar een collega zei tegen mij je straalt zo dus je krijgt een jongen toen wist ik het geslacht nog niet maar ik ben gewoon erg blij dat ik een kindje krijg dus volgens mij heeft het er niks mee te maken.
krijg een jongentje... maar zit helemaal onder de pukkeltjes op me schouders en borstkas.... in me gezicht ook regelmatig... en me haar is extreem dof... wel vol... maar dat had ik helemaal niet nodig want had al een volle bos
ik had bij Lars veeeel pukkeltjes en een volle bos haar. Nu geen pukkel te bekennen en mijn haar is gewoon.
bakerpraatjes!!! Ik ben zwanger van een meisje en krijg regelmatig complimentjes dat ik er stralend uitzie. Ik heb ook de hele zwangerschap weinig last van puistjes of een vlekkerige huid.
haha, mooi om te lezen, al die verschillende ervaringen ! Ikzelf was de vorige keer zwanger van een zoon, en straalde aan alle kanten. Dit keer ben ik zwanger van een dochter en vooral de eerste 4 maanden sprongen de pukkels met bosjes tevoorschijn en had ik vlekken in mijn gezicht. Bij mij kloppen de bakerpraatjes dus wel...althans wat dat betreft... want bij een meisje schijn je 'rond' te dragen, dus overal rondom zwanger en bij een jongen meer van voren. En dat is dus juist andersom bij mij
hmpff lekker nu heb ik nog niets om mij aan vast te houden!! aaaarggghhhhh :x ik wil het weten... je kan toch ongeveer vanaf 17 weken zien wat het wordt? ik ga echt morgen bij de gynaecologe meteen een afspraak maken voor een pretecho! ik kan al zo weinig hebben als ik zwanger ben en nu ben ik ook nog verplicht om te wachten waar ik al helemaal een hekel aan heb.. sorry dat ik zo aan het klagen ben
Bij mij klopt het wel. Volle bos haar en een gave huid. Verder straal ik aan alle kanten en...krijg een jongetje!
ZEER kansloos haar!!! als het zo door gaat met uitvallen, hou ik niets meer over en mijn gezicht zit onder de pukkels! Maar wel een jongetje dus.... Bij mij kon ze het al zien met iets meer als 15 weken...dus...zou snel een afspraak maken! succes gr. debby
gek he, door het mannelijke hormoon zou je juist zo mooi haar kunnen hebben l>> Logisch! enne zeker ga ik zsm een afspraak regelen wordt nu al bijna gek!!
gek he, door het mannelijke hormoon zou je juist zo mooi haar kunnen hebben l>> Logisch! enne zeker ga ik zsm een afspraak regelen wordt nu al bijna gek!!