Ik lees steeds vaker over randjesfietsen. Heb het ook geprobeerd met mijn man nadat hij in mij was gekomen maar het gaat helemaal mis,, 😐 lijkt wel dat er juist meer uitkomt en dus maar mee gestopt Ik kom zowieso niet snel klaar en dat is zo extra moeilijk Wat ik wel heb gelezen is dat je een orgasme kan nabootsen door zelf (na het klaarkomen van man) je spiertrekkingen doet zelf (alsof je je plas inhoud) dan voel je ook dat de wanden samentrekken Iemand ervaring mee en is dat ook een optie
Er loopt altijd wel wat uit de juiste zaadjes zijn dan allang onderweg naar hun doel... Een vrouw hoeft ook niet perse klaar te komen om zwanger te worden... Beste kussentje onder je en blijven liggen 15 min
Nog nooit van gehoord. Maar hier nooit blijven liggen of iets dergelijks. Ik rende altijd direct naar het toilet en daar kwam vervolgens alles er net zo hard weer uit (althans zo leek het). Gelukkig zijn er op dat moment al voldoende zaadjes de goede kant op aan het zwemmen .
Ik heb daar nog nooit van gehoord. Als dat een vereiste was dan denk ik dat we hier allemaal niet zouden zijn Er zijn volgens mij geen bewezen trucjes om zwanger te worden. Als je allebei gezond leeft en je hebt regelmatig seks dan duurt het voor de meeste mensen een jaar maximaal om zwanger te worden. Als je denkt dat klaarkomen helpt zou ik na de seks op een andere manier proberen of het lukt. De meeste vrouwen komen niet klaar door penetratie. Je kan natuurlijk wel wat hulpmiddelen inschakelen en tijdens de penetratie toepassen? Alles kan, maar niets moet. Gewoon doen wat jullie zelf fijn vinden. Of je wel of niet zwanger wordt gaat echt niet afhangen van randjesfietsen. Hoewel ik er dus nog steeds niet achter ben wat dat is
nooit gedaan hier. denk dat het een beetje flauwekul is, zijn genoeg vrouwen die niet/moeilijk klaarkomen, randjesfietsen lukt ook vaak niet. denk dat je het niet te technisch moet maken en lekker moet gaan genieten zwanger worden hoef je ook echt niet een half uur te blijven liggen. zolang je beiden gewoon gezond is, maakt het allemaal niet uit, al doe je het ondersteboven, achterstevoren en ga je gelijk naar de wc, dat maakt echt niet uit
Wil iemand misschien uitleggen wat randjesfietsen is? Ik dacht aan een soort 'roerend' tafereel om sperma in een soort draaikolk naar binnen te sturen, maar nu krijg ik de indruk dat je ervan kan klaarkomen? Iemand?
Randjes fietsen is klaar komen na de seks. Maar dan steeds stoppen voor het hoogtepunt, een paar keer, tot je het niet meer kunt houden Ts ik zou me daar niet teveel mee bezig houden. Als jij een orgasme wil: prima. Lukt het niet: ook prima.
Nooooooit van gehoord, thanks voor de uitleg. Maar wat voor nut zou dat hebben? Klinkt ook niet bepaald leuk, haha
Het nut van randjesfietsen is niet groter dan het nut van een normaal orgasme na de seks. Dit wil nog weleens helpen de sperma naar binnen te stuwen en het maakt de vruchtbare slijm vriendelijker voor het zaad. Meer kans dus op conceptie, mits je beiden normaal vruchtbaar bent. En voor die stellen zijn al die trucjes juist niet nodig. Je kunt het dus doen als je wil maar ga er niet om lopen stressen.