Zwanger of schijnzwanger? HELP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nonaches, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hallo,

Ik ben sinds 3 weken gestopt met de pil. Sinds die tijd heb ik ook onveilig seks met mijn vriend.

17 december moet ik ongesteld worden, maar ik heb sinds 1,5 week ontzettend last van ongesteldheidskrampen in onderbuik, af en toe misselijkheid, moeheid, gevoelige tepels en mijn buik begint erg op te zwellen.

Nou had ik vorige week een test gedaan en die was negatief. Ik heb gelezen op internet dat je ook schijnzwanger kan zijn.

Heeft iemand tips?

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    welkom in de wonderen wereld van ontpillen .
    hier op het forum zijn een aantal topics geopend over ontpillen , als ik jouw was zou ik daar is gaan lezen.

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Je bent 3 weken geleden gestopt met de pil, wat was de dag dat je onttrekkingsbloeding begon?

Als je vorige week al een test hebt gedaan is dat natuurlijk veel te vroeg. Je kunt een zwangerschapstest doen vanaf de dag dat je ongi zou moeten worden. Nu zit je waarschijnlijk rond je eisprong of er net na, dus zou dan over 2 weken weer een testje doen.

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    9 november was dag onttrekkingsbloeding. Ik zal eerste dag ongesteldheid weer test doen.

Bedankt voor jullie reacties!
    Ik ga ook kijken naar de topics ontpillen :)

Deel Deze Pagina