Ik ben benieuwd wanneer bij jullie de misselijkheid begon Hoop dat ik het geluk heb dat ik het deze zwangerschap niet heb, bij mijn dochter had ik last van HG blehh!
Ik had in week 6 2 misselijke momenten (1x in de AH haha en de andere keer de ochtend daarop) Daarna niet meer dus tot nu toe nog rustig, maar kan nog komen natuurlijk..
Hier vanaf week 7 ongeveer wat misselijkheid met vlagen, maar nog niet zo erg dat ik er ook van heb moeten braken.
Ik heb vanaf week 6 soms dagen dat ik heel misselijk ben en echt moet opletten wat ik eet en vooral hoe veel. Maar echt ziek misselijk gelukkig (nog) niet!
Ik heb vanaf week 6, dus sinds een paar dagen, dat ik hier en daar misselijk ben. Niet braken e.d. Gewoon puur van die vlagen dat ik even rustig moet doorademen en dan gaat het wel. Daarvoor nergens last van gehad. Ik denk zelf dat ik het tot nu toe (!!) mag afkloppen Maarr... Hoorde ook dat het vanaf week 7 wel vaak de kop op steekt! Dus we wachten rustig af
Nog niet tot nu toe!! Ik merk wel dat ik een beetje draaierig word als ik na het opstaan niet direct iets ga eten.. maar misselijk.. nog niet.. Ik hoop dat dat blijft!! haha (wishful thinking)
Vanaf week 6, zonder overgeven gelukkig. Ik moet 's morgens wel echt iets eten voordat ik opsta, anders gaat het mis. De rest van de dag eet ik ook regelmatig om te voorkomen dat dat gevoel overheerst.
Ben ook nog niet misselijk. Wel af en toe sterk het gevoel dat ik wat moet eten en daarbij een misselijk gevoel, als ik dan wat eet is het weg... Hopen dat het hierbij blijft
ik heb nu al vlagen van misselijkheid, gister had 1 van de honden iets ranzigs onder de poten mee in huis genomen.. ik kon me er niet toe zetten om het opteruimen (hier had ik voorheen geen last van). toen heeft VL het maar gedaan.
Ik heb vanaf ongeveer 6,5 week (nu 8 weken) van die vlagen misselijkheid die steeds sterker worden. Vooral in de ochtend en 's avonds. Ik moet inmiddels echt wat eten voor ik op sta, anders gaat het zeker mis. Vanmorgen voor het eerst mijn ontbijt eruit gegooid . Gelukkig gaat het de rest van deze dag wel goed, met heel de dag door kleine beetjes eten.
Aangezien het bijna week 6 is en de misselijkheid begint op te komen, is het hier dus ook vanaf week 6. pffff Gelukkig blijft het nog redelijk tot misselijkheid. Maar leuk is anders. En ik riep nog : ik heb er wel misselijkheid voor over.
Vanaf t begin (4weken) af en toe een beetje. Vanaf 5wkn+5 dagen heel erg. Wordt met de dag erger. Alles smaakt vies, krijg geen hap door mn keel, heel draaierig en zwak, vreselijk moe! Bij mn eerste zwangerschap had ik HG t/m 12 weken en met 15 weken voor t laatst gekotst! Gelukkig houd ik bij deze zwangerschap alles nog binnen. Maar de heeeele dag door vreselijk misselijk dus! Wat n hel! Zo tegenstrijdig want ben natuurlijk super gelukkig en blessed dat het weer zo snel mocht lukken...
hier vanaf week 6+3 dagen. super misselijk als ik niet op tijd eet. Ik eet nu meteen bij het opstaan maar blijf dan een uur beroerd. Voor het slapen gaan yoghurt met 2 crackers. En ik word nu standaard om half 3 wakker en dan eet ik weer wat crackers yoghurt en fruit. En dan de hele dag Door nog 7 keer. Als ik dat niet doe hang ik boven de pot. daarom eet ik alleen maar gezonde dingen anders kom ik wel heel snel aan.